ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مؤسسه رسانه‌ای سپاه بنر فوتبالی میدان ولی‌عصر را تغییر داد

مؤسسه رسانه‌ای اوج با بالا گرفتن انتقادات شهروندان از بیلبورد تبعیض‌آمیز در میدان ولیعصر، بیلبورد دیگری در این محل نصب کرد. این بار با حضور زنان در تصویر.

مؤسسه رسانه‌ای «اوج» سپاه پاسداران برای حمایت از تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی فوتبال روسیه، در میدان ولی عصر تهران بیلبوردی نصب کرده بود با شعار «با هم قهرمانیم، یک ملت، یک ضربان». در این بیلبورد اما هیچ زنی وجود ندارد. شهروندان در رسانه‌‌های اجتماعی به این تبعیض جنسیتی با تکیه بر ناسیونالیسم ایرانی اعتراض کردند. شهرداری تهران هم از مؤسسه اوج درخواست کرد که بیلبورد را جمع کند. اکنون مؤسسه رسانه‌ای سپاه پاسداران با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده که بیلبورد تبعیض‌آمیز را جایگزین بیلبورد دیگری کرده است. این‌بار زنان هم به طرز نامحسوس و کمرنگی در تصویر حضور دارند:

 بنر فوتبالی سپاه در میدان ولی‌عصر – با حضور نامحسوس و کمرنگ زنان در تصویر

خانه طراحان انقلاب اسلامی (از زیر مجموعه‌های مؤسسه اوج) جمعه ۲۵ خرداد با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است:

«به دلیل برخی سوءبرداشت‌های پیش‌آمده و همچنین سوءاستفاده‌های رسانه‌های بیگانه از این رویداد بزرگ، کاری که قرار بود وحدت را یادآوری کند به صورتی توسط رسانه‌ها عرضه شد که نتیجه معکوس داد. در حالی که این اثر، شروع یک کمپین بزرگ برای حمایت از تیم ملی ایران در جام جهانی بود. حالا ما تصمیم گرفتیم برای احیا کردن هدف اصلی این کمپین که چیزی جز "در کنار هم بودن و وحدت" نیست، یکی دیگر از آثار این کمپین را در میدان ولی عصر اکران کنیم.»

 بنر فوتبالی سپاه در میدان ولی‌عصر – بدون حضور زنان در تصویر

پیش از این مؤسسه رسانه‌ای سپاه با بیلبوردهای «صداقت آمریکایی» در مذاکرات لوزان خبرساز شده بود. بیلبوردهای تبلیغی جاده نجف به کربلا و بغداد به کربلا در ایام اربعین هم کار اوج است.

بیلبورد تازه هم بدون سانسور نیست. مسعود شجاعی در بیلبورد جدید میدان ولیعصر سانسور شده و برخلاف پوستر رسمی تیم ملی، به جای او عکس مهدی طارمی قرار گرفته است.

مسعود شجاعی به همراه احسان حاج صفی به دلیل بازی در مسابقه باشگاه پانیونیوس یونان مقابل تیم مکابی اسرائیل از حضور در تیم ملی فوتبال ایران محروم شده بود.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.