ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وزیر کشور جمهوری اسلامی خواستار رسیدگی سریع به مسئله تجاوز به زنان در ایرانشهر شد

در ایرانشهر گروهی از مردم مقابل فرمانداری تجمع کردند و خواستار رسیدگی فوری به موضوع تجاوز به ۴۱ زن شدند. وزیر کشور از استاندار سیستان‌و‌بلوچستان خواسته گزارشی سریع و جامع تهیه کند.

جمعی از مردم ایرانشهر یکشنبه ۲۷ خرداد مقابل ساختمان فرمانداری این شهر تجمع کردند و خواستار رسیدگی به موضوع تجاوز به ۴۱ زن در این شهر شدند. وزیر کشور نیز دستور داد که به سرعت گزارش دقیقی از همه ابعاد این مسئله تهیه شود.

تجمع مقابل ساختمان فرمانداری ایرانشهر ۲۷ خرداد ۹۷

این تجمع پس از آن صورت گرفت که علی موحدی رئیس دادگستری زاهدان با بیان اینکه « فقط سه نفر تحت عنوان آدم‌ربایی و تجاوز به عنف شکایت کرده‌اند»، تجاوز به ۴۱ زن در ایرانشهر را تکذیب کرد.

به دنبال تجمع اعتراضی مقابل فرماندار ایرانشهر، فرماندار این شهرستان با صدور بیانیه‌ای مردم را به «آرامش» دعوت کرد و قول داد: به سرعت به موضوع رسیدگی و متهمان و عامل این «جنایت شنیع» تحت پیگرد قضایی قرار گیرند.

همچنین عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور جمهوری اسلامی نیز در نامه‌ای به استاندار سیستان و بلوچستان دستور داد: با بررسی مضاعف و همه جانبه مسئله تجاوز به ۴۱ زن در ایرانشهر «گزارش دقیقی از همه ابعاد آن تهیه شده و در اولین زمان ممکن به استحضار مردم رسانده شود».

مولوی طیب ملازهی امام جمعه ایرانشهر چند روز پیش در خطبه‌های نماز عیدفطر از تجاوز به ۴۱ زن در این شهر پرده برداشت.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.