ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مرگ «چشمه علی» هشت هزار ساله

«چشمه علی» واقع در شهر ری یکی از نقاط باستانی جنوب تهران است. در ماه‌های گذشته «چشمه علی» خشک شده است. کارشناسان حفر خط ۶ مترو پایتخت را در این منطقه علت خشکی این چشمه باستانی می‌دانند.

«چشمه علی» واقع در شهر ری یکی از نقاط باستانی جنوب تهران است. این چشمه در زیر باروی ری قرار دارد و با گذشتن از میان صخره‌ای بزرگ به سوی جنوب و سپس جنوب شرق جاری است. در ماه‌های گذشته «چشمه علی» خشک شده است. کارشناسان حفر خط ۶ مترو پایتخت را در این منطقه علت خشکی این چشمه باستانی می‌دانند. در این میان میراث فرهنگی تهدید کرده که در صورت حل نشدن مشکل پیگیری حقوقی را در دستور کار قرار خواهد داد.

[sliderpro id="582"]

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • شیما

    سرزمین ایران گنجایش چهل میلیون جمعیت را دارد. در سال 1352 در گزارش این تحقیق بزرگ در مجلس ایران داده شد . الان هشتاد میلیون یعنی هشتاد میلیون آب خور غذا خور با مسئولین مفت خور و کند ذهن !!! نعمت خدا و باران رحمت کمتر نشده است بلکه چهار کشور دیگر هم مانند عراق سوریه لبنان و فلیسطین می خورند !!!