ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

خشم از شکار زرافه نادر در آفریقای جنوبی به دست یک توریست

یک زن آمریکایی در سفری توریستی به آفریقای جنوبی سال گذشته زرافه‌ای نادر را شکار کرد. عکس‌های او در کنار جنازه این حیوان اکنون جنجالی‌ شده‌اند.

یک توریست آمریکایی در سفری به آفریقای جنوبی سال گذشته زرافه‌ای نادر را شکار کرد. عکس‌های او در کنار جنازه این حیوان اکنون جنجالی‌ شده‌اند.

افریک‌لندپست، یک وب‌سایت خبری آفریقای جنوبی چندی پیش در پیامی توئیتری عکس‌های این توریست در کنار زرافه را منتشر کرد و او را «آمریکایی سفید وحشی» خواند.

— AfricaDigest (@africlandpost) June 16, 2018

در پیام توئیتری این گروه زرافه شکارشده یک «زرافه سیاه بسیار نادر» توصیف شده است.

این نشریه در توئیت‌های خود از شهروندان آفریقای جنوبی خواست تا برای حفاظت از حیات وحش و منابع این کشور خود دست به‌کار شوند و گفت «بیایید صدایی واحد در برابر غارت آفریقا شکل دهیم، این تنها خانه‌ای است که ما داریم.»

فعالان محیط زیست و کاربران شبکه‌های اجتماعی به ویژه در ایالات متحده با خشم و انزجار نسبت به این تصویرها واکنش نشان دادند. برخی از سلبریتی‌ها و چهره‌های مشهور نیز به انتقاد از تس تامپسون، زن شکارچی از ایالت کنتاکی آمریکا پرداختند.

— Ricky Gervais (@rickygervais) April 13, 2015


واکنش‌های گسترده به تصاویر منتشرشده در روزهای اخیر از شکار این زرافه به مورد دیگری شباهت دارد که در ۲۰۱۵ رخ داد. آن زمان والتر جی. پالمر، یک دندانپزشک آمریکایی دیگر به خاطر شکار سیسیل، یک شیر آفریقایی در زیمباوه مورد سرزنش قرار گرفت.

سیسیل یک شیر مشهور و محبوب زیمباوه‌ای در پارک ملی هوانگه این کشور بود.

تس تامپسون اخیراً در مصاحبه با فاکس‌نیوز از شکار خود دفاع کرده و شکارهای توریستی را بخشی از برنامه‌های هدفمند حفاظت از محیط زیست خوانده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.