ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

پاسخ به هرگونه حرکت

پاسخ به هرگونه حرکت / کاری از اسد بیناخواهی #مائده_هژبری #الناز_قاسمی #رقص #برقص_تا_برقصیم #رقص_جرم_نیست

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • ج

    نامه زدیم و گفتیم فساد نهادینه از بیت رهبری شروع می شه امیدوارماعدام بشی. لائیک بودن از اسلام خامنه ای بهتره.

  • M

    مردم اگر شما توجه کرده باشید تمام کسانی که شما و کشور شما را در این چهل سال به شدیدترین شکلی غارت کرده اند ،فرزندان و یا عزیزان شما را زندانی،شکنجه یا به قتل رسانده اند و از کشور شما ویرانه ساخته اند نه زرتشتی بوده اند،نه یهودی ،مسیحی ،بهایی یا حتی کمونیست بلکه همه ی آنها مسلمانان نماز خوان و حتی حاجی های زیارت رفته بوده اند که بعضی از آنها مهر نماز را بر پیشانی خود حمل میکنند.اگر شما تاریخ واقعی ایران را مطالعه میکردید آنوقت متوجه میشدید که اینها در این ۱۴۰۰ سال چه فجایع بر سر ایران و ایرانی آورده اند و دیگربعلت آگاهی هرگز اجازه نمیدادید که برایتان محرم و عاشورا علم کنند و با در خواب نگه داشتن و در ناآگاهی نگه داشتن شما کشور شما و شما را غارت و بسوی نابودی بکشانند. اگر تکامل آگاهی در مردم ایران بوقوع می پیوست دیگر این غارتگران بیرحم و نگهبانان ایدئولوژی تاریکی و جود نمی داشتند.

  • م.ص

    برای چی تغییر نمی کنیم که وضع از این بدتر نشه؟ به نظر این بدترین حالت حکومت در ایرانه. یک الاغ هم حاکم بشه دیگه از این بدتر نمی تونه کار کنه.

  • سعید

    ج.ا اینقدر به بدرفتاری با زنان در جهان شهره شده است که اگر یک حرکت درست دسته جمعی شکل بگیرد میتوان تظاهرات چند صد هزار نفری در یکی از شهرهای اروپایی برای زنان ایرانی راه انداخت.