ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

پنج سال حبس تعزیری برای نسرین ستوده و طرح اتهامات تازه علیه او

عضویت در «تشکیل و اداره گروهک غیرقانونی لگام» و به یک معنا مخالفت با اجرای حکم اعدام از اتهامات تازه نسرین ستوده در یک پرونده دوم قضایی است.

رضا خندان، همسر نسرین ستوده گفته که هم اکنون دو پرونده برای این وکیل سرشناس دادگستری تشکیل شده و به همسرش اتهام جدیدی تحت عنوان عضویت در «تشکیل و اداره گروهک غیرقانونی لگام» تفهیم شده است. یکی از این پرونده‌ها، پرونده‌ای با حکم پنج سال حبس تعزیزی است که در تاریخ ۱۳ مهر ۹۵ به طور غیابی صادر شده است. رضا خندان پیش‌تر در پیامی فیس‌بوکی به نقل از ستوده نوشته بود که علت بازداشت او چیزی نیست مگر انجام وظیفه قانونی وکالت برای شاپرک شجری‌زاده، یکی از دختران خیابان انقلاب.

نسرین ستوده، وکیل و فعال حقوق بشر

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کریم

    دیروز دخترک کُرد کرمانشاهی را کشتند و برایش دو سه سناریو ساختند! امروز شیر زن مدافع حق و راستی را به تحمل 5 سال حبس محکوم می‌کنند. از آن سوی دیگر جنگلهای کردستان را به آتش می‌کشند. در جنوب آب مردم را خشکانده اند و شور کرده اند، در شرق مردان یک روستا را بکل اعدام می کنند. این جماعت آدمخوار باید دیگر چکار کنند تا طرفدارانشان به این نتیجه برسند که با یک جماعت آدمخوار نانشان با خون مردم درهم آمیخته است!