ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

زلزله‌ای به بزرگی ۵,۹ ریشتر تازه‌آباد کرمانشاه لرزاند

تیم‌های ردیاب به محل اعزام شده‌اند. شماری از منازل مسکونی تخریب شده‌اند. هنوز از تلفات انسانی این زلزله گزارشی در دست نیست.

رسانه‌های داخلی در ایران خبر داده‌اند که زلزله‌ای به بزرگی ۵,۹ ریشتر تازه آباد در ثلاث باباجانی استان کرمانشاه را لرزانده است. این زلزله تلفاتی را به دنبال داشته است.

سرپرست اورژانس کشور خبر داده که تیم ارزیاب و بالگردهای اورژانس کشور به سوی شهرستان ثلاث‌باباجانی و مرکز آن تازه آباد اعزام شده‌اند. این منطقه نزدیک به ۱۴ هزار نفر جمعیت دارد.

صادق خدادادی، فرماندار ثلاث‌باباجانی اعلام کرده تا کنون تلفات جانی گزارش نشده اما واحدهای مسکونی و تجاری به‌ویژه در مناطق فرسوده دچار خسارت و تخریب شده‌اند.

صدا وسیما اعلام کرده این زمین لرزه ساعت ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه به وقت محلی رخ داده است و شدت آن به حدی بوده که در کرمانشاه، مرکز و شهرستان‌های غربی استان را هم لرزانده.

تازه‌ترین زمین لرزه کرمانشاه مردم استان را وحشت زده کرده و به خیابان کشانده است. برخی منابع از ازدحام جمعیت در پمپ بنزین‌ها خبر داده اند.

مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفته «جمعیت متاثر شهری و روستایی از این زلزله تا شعاع ۳۰ کیلومتری ۹۲ هزار نفر بوده است و دو شهر و ۳۱۸ روستا این زلزله را احساس کردند».

شهرستان مرزی ثلاث بابا جانی از جنوب با شهرستان‌های سرپل ذهاب همجوار است. جایی که ویرانگرترین زلزله سال ۹۶ در آن رخ داد.

زلزله اخیر کرمانشاه مناطقی در عراق را نیز لرزاند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.