ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نامه سردار نقدی به ابتکار: جمعیت بومی فرانسه در حال انقراض است

معاون فرهنگی سپاه در نامه‌ای به معصومه ابتکار تصویری از تیم ملی فوتبال فرانسه را برای او ارسال کرده و با اشاره به اینکه از ۲۳ بازیکن این تیم ۱۵ نفر آفریقایی‌تبار و بقیه هم آسیایی‌تبار هستند، این موضوع را نیازمند مطالعه و بررسی عمیق دانسته است.

جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ به پایان رسیده اما نظریه‌پردازان سبک زندگی اسلامی ایرانی، هنوز مشغول تحلیل تیم‌ها از نظر نژادی و فرهنگی هستند. پس از علی مطهری که حضور بازیکنان آفریقایی تبار در تیم ملی فرانسه را تحلیل کرده و نوشته بود «تیم قاره آفریقا با چند بازیکن فرانسوی قهرمان جهان شد»، حالا نوبت معاون فرهنگی سپاه است که در نامه‌ای به معصومه ابتکار، معاون امور زنان و خانواده رییس‌جمهوری ایران، تصویر تیم ملی فوتبال فرانسه را برای او ارسال کرده و با اشاره به اینکه از ۲۳ بازیکن این تیم ۱۵ نفر آفریقایی‌تبار و بقیه هم آسیایی‌تبار هستند، این موضوع را نیازمند مطالعه و بررسی عمیق دانسته است.

تیم ملی فوتبال فرانسه در جام جهانی ۲۰۱۸

محمدرضا نقدی، در نامه خود وضعیت تیم بسکتبال فرانسه را از تیم فوتبال هم بدتر دانسته که در آن از ۱۲ عضوتیم ملی بسکتبال ۱۰ نفر سیاه‌پوست آفریقایی هستند. او این تصاویر را نشانه‌ای از انقراض جمعیت بومی فرانسه دانسته و گفته فرانسوی‌ها ناگزیر به واردات نیروی انسانی از خارج کشورشان هستند.

معاون فرهنگی سپاه،سیاست‌های تشویقی و جایزه‌های مالی بزرگ دولت فرانسه برای فرزند آوری و حفظ خانواده را برای جبران «این نقیصه» ناکافی دانسته و گفته که این وضعیت نتیجه پیاده‌سازی سیاست‌های فرهنگی اروپا و سبک زندگی غربی است.

نقدی «سیاست‌های حیاستیزانه، ضدحجاب و میدان دادن به ترویج فساد اخلاقی در کتاب، سینما، تئاتر، موسیقی و به‌ویژه مطبوعات و رسانه‌ها و فضای مجازی» و «پیاده‌سازی دیدگاه‌های غربی در نحوه برخورد با مسئله زن و خانواده را عامل این مساله دانسته و گفته که «این وضعیت حاصل تنزل زن از مقام ارجمند مادری و مربی‌گری به خیابان‌گردی و خودنمایی و ترغیب زنان به حضور در محیط‌های فاسد و غیراخلاقی به جای دغدغه‌مندی نسبت به گرم نگه‌داشتن کانون خانواده است.»

معاون فرهنگی سپاه پیش‌بینی کرده که با ادامه این سیاست‌ها «این کشورها مجبور به واردات نیروی انسانی از آفریقا و آسیا هستند چرا که اگر این کار را نکنند هر سال بخشی از جمعیت آن‌ها کاسته می‌شود و باید تعدادی از کارخانه‌ها، مدارس، تیم‌های ورزشی و دانشگاه‌های خود را تعطیل و خانه‌ها را بلااستفاده رها کنند. به عبارت دیگر اگر این کشورها نسبت به واردات نیروی انسانی مبادرت نکنند، در چند دهه آینده به مناطقی بیابانی بدون سکنه تبدیل می‌شوند.»

علاوه بر این نقدی علت دیگری هم برای حضور خارجی‌تباران در تیم‌های ملی کشورهای اروپایی پیدا کرده و نوشته: «با رواج هرزگی و فساد، دیگر جوان‌های فرانسوی‌الاصل حال تن دادن به تمرینات سخت و آمادگی برای مبارزه ملی در ورزش را ندارند و ترجیح می‌دهند به عیش و عشرتشان مشغول باشند.»

معاون فرهنگی سپاه پاسداران، در ادامه با ابراز نگرانی از اینکه در ایران هم «عده‌ای به جای عبرت گیری از راه پیموده شده و به بن‌بست رسیده اروپا و امریکا به تبعیت از هجوم گسترده رسانه‌های غربی به ارزش‌های اسلامی، مروج سبک زندگی غربی شده‌اند و هجوم سنگینی را علیه حجاب آغاز کرده‌اند»، پیش‌بینی کرده که با این روش، چند دهه دیگر ترکیب تیم ملی ایران هم غالباً از اهالی هند و پاکستان و افغانستان باشد.

او از معاون امور زنان ایران خواسته که با اصلاح برنامه‌های خود مانع «حریم‌شکنی‌های خانواده ستیز» شود و در رقم زدن یک «عاقبت ننگین» برای ایران سهیم نباشد.

تاکید بر مسایل خانواده به جای مسایل زنان، از رویکردهای اصلی سیاست‌های فرهنگی رهبر جمهوری اسلامی است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • هرمز

    نظر آقای نقدی درباره حلقه «عراقی»ها که پست های سطح بالا در حکومت جمهوری اسلامی را در دست دارند چیست؟ نقدی، برادران لاریجانی، هاشمی شاهرودی، تسخیری... شناخته شده ترین آنها هستند. چگونه اصلاحی باید صورت بگیرد تا اینها دست از سر مردم بردارند و به شغل روضه خوانی شان برگردند؟!

  • مهدی

    حالا چه اشکالی داره ،همه ادم هستند ،مگه خود آقای نقدی متولد نجف نیست؟!!

  • مهتاب

    واقعا چه قدر عالی که ما مشکل کمبود جمعیت‌ نداریم و جوانان عزیزمون به جای عیش و‌نوش مشغول. اماده کردن خودشون برای فتح عرصه های علم و فرهنگ و ورزش هستن. ‌واسه همینه ما در همه چی سر آمدیم. همه دزد ها و قاچاقچی ها و پول شوی های عالم چشمشون به ایرانه