ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

شش هکتار سبزی آلوده به فاضلاب در همدان نابود شد

۶ هکتار سبزی آلوده به فاضلاب در همدان امحاء شد. این عملیات با حکم مقامات قضایی و با حضور کارشناسان مرکز بهداشت و جهاد کشاورزی انجام شده است. سه نقطه دیگر از مزارع آلوده به آب فاضلاب در همدان شناسایی شده و نابود خواهد شد. پیش‌تر عباس پاپی‌زاده عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی ایران گفته بود ۱۵۰۰ هکتار از مزارع کشاورزی ایران با فاضلاب آبیاری می‌شود.

در روزهای گذشته ۶ هکتار سبزی آلوده به فاضلاب در همدان امحاء شد. این عملیات با حکم مقامات قضایی و با حضور کارشناسان مرکز بهداشت و جهاد کشاورزی انجام شده است. سه نقطه دیگر از مزارع آلوده به آب فاضلاب در همدان شناسایی شده و نابود خواهد شد.

پیش‌تر عباس پاپی‌زاده عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی ایران گفته بود ۱۵۰۰ هکتار از مزارع کشاورزی ایران با فاضلاب آبیاری می‌شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • صدیق

    اگر حاکمیت فاسد جمهوری اسلامی پولهای مردم را خرج هوسهای شیعه گستری و اتمی نمی کرد، و سگان دزد درباری را از غارت بیت المال برحذر می داشت، در طول این چهل سال به اندازه کافی زمان و امکانات مالی در کشور موجود بود تا فاضلابهای شهرهای بزرگ تصفیه و قابل بهره برداری مجدد برای کشاورزی شود. اما افسوس و صد افسوس که امکانات کشور در جهت ترور و شیعه گستری در داخل و خارج کشور مصروف گردید. نخبه ها از کشور فراری داده شدند، و افراد نادان و ناکارآمد بر مصدر کار سوار شدند. پولهای مردم صرف سرکوب مردم شد و اقلیتها به شهروندان درجه چندم تبدیل شدند. این جماعت انسانهای نادانی هستند که حتی صلاح خود را نیز نمی دانند، که اگر می دانستند این پایان کارشان نبود که بعد از 40 سال نانشان و غذایشان را از فاضلاب بیرون بکشند. اینها چه مسلمانانی هستند که کشاورزی را در آب فاضلاب انجام می دهند، اینها نام مسلمان را فقط یدک می کشند، صد رحمت به گوشت خوک و سگ که در چین می خورند، که هزاران بار از غذای این به اصطلاح علمای شیعیان پاکتر است. اینها فکرشان هم بمانند غذایشان فاسد و کثیف است، بهمین دلیل خداوند خوراکشان را از فاضلاب مقرر کرده است.