ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دبیر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب: علم الهدی باید برای تجمع مجوز بگیرد

امام جمعه مشهد درحالی مردم را دعوت کرده به صحنه بیایند که عملاً در چند روز گذشته معترضان در مشهد به خیابان آمده‌اند و شعارهایی بر ضد حکومتی سر داده‌اند.

محمد علی تبرائی، دبیر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب یک روز پس از فراخوان احمد علم الهدی «برای حضور مردم در صحنه» از امام جمعه مشهد خواست برای برگزاری تجمع ابتدا درخواست مجوز کند.

احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد

دبیر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب از امام جمعه مشهد خواست تا برای دریافت مجوز تجمع به این کمیسیون درخواست دهد.

روز گذشته، ۱۲ مرداد، احمد علم الهدی در خطبه‌های نماز جمعه، دولت و مجلس را تماشاگر وضعیت نابه سامان اقتصادی خواند و از مردم خواست «به صحنه بیایند». علم الهدی در حالی از مردم خواسته مستقیماً وارد صحنه شوند و مجلس شورای اسلامی و دولت حسن روحانی را مورد انتقاد قرار داده که ۹ مردادماه نیز محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهوری پیشین با استناد به اصل ۲۷ قانون اصلی در خصوص برگزاری تجمعات از وزارت کشور، درخواست مجوز برای راهپیمایی کرده بود.

اکنون دبیر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب در واکنش به درخواست محمود احمدی‌نژاد نیز گفته

«کمیسیون ماده ۱۰ این موضوع را بررسی و در مورد آن بحث خواهد کرد. اگر قرار باشد راهپیمایی برگزار شود باید عدالت رعایت شود و موافقان و مخالفان دولت بتوانند تجمع برگزار کنند».

علم‌الهدی در جریان اعتراضات سراسری دیماه ۹۶ که از مشهد آغاز شد و ده‌ها شهر کوچک و بزرگ ایران را فراگرفت نیز از سوی شماری از مقامات ارشد دولتی و اصطلاح‌طلبان متهم شد که مردم را تحریک کرده است. اتهاماتی که او در نامه‌ای به علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی رد کرد.

اینبار اما نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی درحالی مردم و بسیج و نیروهای حزب‌اللهی را دعوت کرده علیه وضع موجود و ناتوانی دولت و مجلس به صحنه بیایند که عملاً در چند روز گذشته معترضان در مشهد و چندین شهر دیگر ایران به خیابان آمدند و شعارهایی بر ضد حکومتی سر دادند.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.