ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حراست رادیو ورزش دو خواهر ووشوکار تیم ملی را به خاطر «عدم رعایت پوشش» به استودیو راه نداد

حراست از ورود شهربانو منصوریان، کاپیتان تیم ملی ووشوی زنان و الهه منصوریان، خواهر او و دیگر قهرمان ووشو به استودیوی رادیو ورزش به خاطر پوشیدن لباس ورزشی جلوگیری کرد.

شهربانو منصوریان، کاپیتان تیم ملی ووشوی زنان ایران و الهه منصوریان، خواهر او و دیگر قهرمان ووشوی زنان ایران به خاطر «عدم رعایت پوشش» از یک استودیوی رادیو صداوسیمای ایران اخراج شدند.

شهربانو و الهه منصوریان

شهربانو منصوریان در یک پیام اینستاگرامی یکشنبه ۱۴ مرداد نوشت: «انتشار این ویدیو صرفا بخاطر بی احترامی شب گذشته یکی از مسئولان حراست سازمان صداسيما است که حتی اجازه نداد ما در اتاق انتظار مهمانان بمانیم... و عوامل راديو ورزش هر چه تلاش كردند كه ما در برنامه حضور داشته باشيم نشد كه نشد».

او در ویدئویی که همراه این پیام منتشر شده، توضیح می‌دهد که حراست رادیو از ورود او و الهه منصوریان، در حالی که لباس ورزشی پوشیده بر تن داشتند، به استودیوی رادیو ورزش جلوگیری کرد. او می‌گوید که هر دو پوشش کامل داشته‌اند.


شهربانو منصوریان هشت مدال جهانی و آسیایی در رشته ووشو دارد. خواهرش الهه نیز یکی از قهرمانان سرشناس و نخستین برنده مدال طلای زنان ایران در ووشو است.

محافظه‌کاران جمهوری اسلامی تلقی سخت‌گیرانه‌ای از حجاب زنان دارند و آزادی پوشش را برای نیمی از مردم ایران نمی‌پذیرند. همزمان با اعتراضات دی گذشته، جنبش «دختران خیابان انقلاب» در اعتراض به حجاب اجباری نیز آغاز شده است. در دور تازه اعتراض‌ها که از سه‌شنبه پیش شروع شده است، زنان در صف مقدم بسیاری از تجمعات خیابانی بوده‌اند. به نحوی که خبرگزاری فارس، منسوب به سپاه پاسداران، در گزارشی که شامگاه روز شنبه در باره تظاهرات اعتراضی در تهران منتشر کرد، با تأکید نوشته است: «نکته قابل توجه اینکه امروز هم همچون روزهای گذشته لیدر این افراد [معترض] زن بود.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.