ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حکم یک سال حبس جوانفکر تأیید شد

<p>حکم يک سال حبس علی&zwnj;اکبر جوانفکر، مشاور مطبوعاتی محمود احمدی&zwnj;نژاد، رئيس&zwnj;جمهوری ايران از سوی شعبه ۳۶ دادگاه تجديدنظر تأييد شد.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>به گزارش خبرگزاری فارس، جوانفکر به اتهام &quot;توهین به رهبر ايران&quot; در دادگاه بدوی به يک سال حبس و پنج سال محروميت از عضويت در احزاب و گروه&zwnj;های سياسی محکوم شده بود که دادگاه تجديدنظر نيز اين حکم را تأييد کرد.</p> <p>به گفته فارس اين حکم &quot;لازم&zwnj;الاجرا و غيرقابل تجديد&zwnj;نظر است.&quot;</p> <p>جوانفکر پيش از اين نيز به اتهام انتشار مطالب &quot;خلاف موازين اسلامی&quot; در روزنامه ايران به شش ماه حبس و سه سال انفصال از هرگونه فعاليت مطبوعاتی محکوم شده بود.</p> <p>روزنامه ايران در روز شنبه ۲۲ مردادماه سال جاری خورشیدی، ويژه&zwnj;نامه&zwnj; &quot;خاتون&quot; را منتشر کرد که در آن مطالبی پيرامون حجاب اسلامی و جايگاه زن در اسلام به نقل از برخی شخصيت&zwnj;ها درج شده بود.</p> <p>مصاحبه مهدی کلهر، مشاور فرهنگی محمود احمدی&zwnj;نژاد درباره چادر مشکی و سرمقاله ويژه&zwnj;نامه به قلم علی&zwnj;اکبر جوانفکر، از جمله مطالب مناقشه&zwnj;برانگيز اين ويژه&zwnj;نامه بودند که مورد انتقاد اصول&zwnj;گرايان مخالف دولت قرار گرفت.</p> <p>همچنين بخشی از مطالب آن که به انتقاد از گشت&zwnj;های ارشاد پرداخته و شماری از بازيگران زن ايرانی را به عنوان &quot;بانوی نقش&zwnj;آفرين ايران اسلامی&quot; معرفی کرده بود که با اعتراض اصول&zwnj;گرايان روبه&zwnj;رو شد.</p> <p>دادستان تهران در روز انتشار ويژه&zwnj;نامه &quot;خاتون&quot; در روزنامه ايران، عليه سرپرست اين روزنامه به اتهام &quot;جريحه&zwnj;دار کردن عفت و اخلاق عمومی&quot; اعلام جرم کرده بود.</p> <p>&nbsp;</p>

حکم يک سال حبس علی‌اکبر جوانفکر، مشاور مطبوعاتی محمود احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهوری ايران از سوی شعبه ۳۶ دادگاه تجديدنظر تأييد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، جوانفکر به اتهام "توهین به رهبر ايران" در دادگاه بدوی به يک سال حبس و پنج سال محروميت از عضويت در احزاب و گروه‌های سياسی محکوم شده بود که دادگاه تجديدنظر نيز اين حکم را تأييد کرد.

به گفته فارس اين حکم "لازم‌الاجرا و غيرقابل تجديد‌نظر است."

جوانفکر پيش از اين نيز به اتهام انتشار مطالب "خلاف موازين اسلامی" در روزنامه ايران به شش ماه حبس و سه سال انفصال از هرگونه فعاليت مطبوعاتی محکوم شده بود.

روزنامه ايران در روز شنبه ۲۲ مردادماه سال جاری خورشیدی، ويژه‌نامه‌ "خاتون" را منتشر کرد که در آن مطالبی پيرامون حجاب اسلامی و جايگاه زن در اسلام به نقل از برخی شخصيت‌ها درج شده بود.

مصاحبه مهدی کلهر، مشاور فرهنگی محمود احمدی‌نژاد درباره چادر مشکی و سرمقاله ويژه‌نامه به قلم علی‌اکبر جوانفکر، از جمله مطالب مناقشه‌برانگيز اين ويژه‌نامه بودند که مورد انتقاد اصول‌گرايان مخالف دولت قرار گرفت.

همچنين بخشی از مطالب آن که به انتقاد از گشت‌های ارشاد پرداخته و شماری از بازيگران زن ايرانی را به عنوان "بانوی نقش‌آفرين ايران اسلامی" معرفی کرده بود که با اعتراض اصول‌گرايان روبه‌رو شد.

دادستان تهران در روز انتشار ويژه‌نامه "خاتون" در روزنامه ايران، عليه سرپرست اين روزنامه به اتهام "جريحه‌دار کردن عفت و اخلاق عمومی" اعلام جرم کرده بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کاربر مهمان

    حیلی متاسفم! باید بیایم و نجاتت دهم. اما تا آنزمان میتوانی مثلا در خواب زورو را ببینی که دور سرت در پرواز است. نترس این منم، برادر خاتونها. ... .... .... شید مهر