ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مرگ تدریجی میان زباله‌ها

گود محمود آباد واقع در شهر ری، محلی است برای جمع‌آوری پس‌ماندهای تهران، ری و تجریش. سازمان مدیریت پسماند شهر تهران وظیفه دارد زباله‌ها را از بین ببرد. پیش تر خبرهایی منتشر شده بود مبنی بر اینکه پیمانکاران طرف قرارداد با سازمان مدیریت پسماند کودکان کار را برای زباله‌گردی به کار می‌گیرد. یک پژوهش نشان می‌دهد ۵۲ درصد کودکان زباله‌گرد داخل مراکز تفکیک زباله زندگی می‌کردند و سطح بهداشت آنها به شدت پایین است.

گود محمود آباد واقع در شهر ری، محلی است برای جمع‌آوری پس‌ماندهای تهران، ری و تجریش. سازمان مدیریت پسماند شهر تهران وظیفه دارد زباله‌ها را از بین ببرد. پیش تر خبرهایی منتشر شده بود مبنی بر اینکه پیمانکاران طرف قرارداد با سازمان مدیریت پسماند کودکان کار را برای زباله‌گردی به کار می‌گیرد.

یک پژوهش نشان می‌دهد ۵۲ درصد کودکان زباله‌گرد داخل مراکز تفکیک زباله زندگی می‌کردند و سطح بهداشت آنها به شدت پایین است.

[sliderpro id="611"]

در همین زمینه:

گزارشی از وضعیت کودکان در مراکز تفکیک زباله

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بچه‌های اعماق

    در شهرِ بی‌خیابان می‌بالند در شبکه‌ی مورگی پس‌کوچه و بُن‌بست، آغشته‌ی دودِ کوره و قاچاق و زردزخم قابِ رنگین در جیب و تیرکمان در دست، بچه‌های اعماق بچه‌های اعماق باتلاقِ تقدیرِ بی‌ترحم در پیش و دشنامِ پدرانِ خسته در پُشت، نفرینِ مادرانِ بی‌حوصله در گوش و هیچ از امید و فردا در مشت، بچه‌های اعماق بچه‌های اعماق بر جنگلِ بی‌بهار می‌شکفند بر درختانِ بی‌ریشه میوه می‌آرند، بچه‌های اعماق بچه‌های اعماق با حنجره‌ی خونین می‌خوانند و از پا درآمدنا درفشی بلند به کف دارند بچه‌های اعماق بچه‌های اعماق.