ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نادر فتوره‌چی بازداشت شد

شاهرخ فتوره‌چی گفته برای برادرش «قرار وثیقه و کفالت» گذاشته شده اما او به سبب عدم توانایی در تأمین آن روانه بازداشتگاه شده است.

نادر فتوره‌چی مترجم و فعال مدنی بازداشت شد. او در رابطه با شکایت محمد امامی، سرمایه‌گذار سریال شهرزاد بازداشت شد.

نادر فتوره چی مترجم و فعال مدنی

شاهرخ فتوره‌چی، برادر نادر فتوره‌چی گفته «او قادر به تأمین قرار وثیقه و کفالت نبوده و روانه بازداشتگاه شده است».

جزئیات بیشتری از این دستگیری منتشر نشده است.

محمد امامی، سرمایه‌گذار سریال شهرزاد، شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶، در نشستی در شهر تورنتو کانادا از به جریان انداختن پرونده‌ای قضایی علیه نادر فتوره‌چی خبر داده بود. او علت این شکایت را «ردشدن از مرز نقد و رسیدن به تهمت و افترا و تشویش» دانست.

کمپین نه به شهرزاد سال ۱۳۹۵ و پس از بازداشت محمد امامی، سرمایه‌دار و تهیه‌کننده این سریال تشکیل شد.

فتوره‌چی با درج دو هشتگ «#نه_به_شهرزاد» و «#پرسش_از_عوامل_شهرزاد» پرسش‌هایی درباره سرمایه‌گذاری این سریال مطرح کرد و برخی از کاربران نیز از آن زمان به جمع پرسشگران از نحوه تامین مالی این سریال و ارتباط آن با پرونده اختلاس از صندوق ذخیره فرهنگیان پیوستند.

ایسنا گزارش داده‌بود که بازداشت امامی با دخالت او در پرونده فساد مالی صندوق ذخیره فرهنگیان مرتبط است. اما هنوز این خبر از سوی قوه قضائیه تأیید نشده است. برخی اعمال فشار بر دولت حسن روحانی را از دلایل بازداشت امامی می‌دانستند.

پیام ویدئویی شاهرخ فتوره‌چی:

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کارو

    از زمانه بعید است انتقادات فتوره چی از دولت روحانی و سیاست های خصوصی سازی این دولت و باند اصلاح طلبان را نبیند و مسائلی مانند اختلاس از صندوق بازنشستگان را نبیند، و دستگیری فتوره چی را به دعوای جناحی ربط بدهد.

  • حامد

    "برخی اعمال فشار بر دولت حسن روحانی را از دلایل بازداشت او می‌دانستند." جفنگ نبافید لطفا. فتوره‌چی از منتقدان سرسخت روحانی و دار و دسته‌اش بود و هست. با استفاده از دستگیری یک نویسنده مستقل برای دولت بی آبروی روحانی آبرو نخرید.