ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ابراهیم رئیسی تأیید کرد: گرد هم آمدن اصولگرایان در تهران و مشهد

رئیسی درباره خبر حضورش در نشست‌های انتخاباتی: «به همراه دوستان دغدغه‌مند نسبت به مسائل مردم، اقتصاد و معیشت جلساتی داشتم که موضوع آن ارائه راهکارها برای برون رفت از وضعیت و شرایط کشور بود».

ابراهیم رئیسی سرانجام به گزارش‌ها درباره حضورش در  نشست‌های انتخاباتی در تهران و مشهد واکنش نشان داد. هدف این نشست‌ها شکل دادن به ائتلاف اصولگرایان در انتخابات سال ۹۸ مجلس شورای اسلامی عنوان شده بود.

ابراهیم رئیسی، کاندیدای شکست خورده اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶

کاندیدای شکست خورده انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ گفته «به همراه دوستان دغدغه‌مند نسبت به مسائل مردم، اقتصاد و معیشت جلساتی داشتم که موضوع آن ارائه راهکارها برای برون رفت از وضعیت و شرایط کشور بود». او اما اینکه هدف این نشست‌ها انتخاباتی بوده را رد کرد.

تولیت آستان قدس رضوی اضافه کرد که «اگر نشستی برگزار شده درباره مسائل انقلاب بوده است، خلاف آنچه در رسانه ها مطرح شد بنده هیچ جلسه ای با موضوع انتخابات از سال ۹۶ تاکنون نداشته‌ام».

پیش از این، روزنامه شرق در شماره ۱۰ تیرماه خود در گزارشی نوشته بود ابراهیم رئیسی یکسال‌ونیم مانده به انتخابات مجلس یازدهم، فعالیت انتخاباتی اش را آغاز کرده است. این گزارش از او به عنوان محور این جلسات یاد می‌کند.

بنابر این گزارش علاوه بر رئیسی، محمدباقر قالیباف، نامزد ناکام ادوار پیشین انتخابات های ریاست جمهوری نیز حضور می یابد.

نام سعید جلیلی، محسن رضایی و حداد عادل نیز به عنوان دیگر حاضران این جلسات انتخاباتی مطرح شده است.

ابراهیم رئیسی پس از شکست در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ به سفرهای استانی می‌رود و در یک سال اخیر آستان قدس رضوی که زیر نظر اوست دفاتر متعددی در استان‌ها زده است. برخی نمایندگان اصولگرا معتقدند او ظرفیت قرارگیری در رأس جریان اصولگرایان را دارد.

آمار دقیقی از شمار دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرها و شهرستان‌ها در رسانه‌های مربوط با این نهاد وجود ندارد با این حال گفته می‌شود که شبکه آستان قدس رضوی با بیش از ۲۰ دفتر نمایندگی در استان‌های مختلف فعالیت دارد. آستان قدس یکی از چهار غول بزرگ اقتصاد ایران است.

رئیسی در مقام معاون «گروهکی» دادستان انقلاب اسلامی مرکز، نقش مهمی در کشتار  ۶۷ داشت. ابراهیم رئیسی (معاون دادستان)، حسینعلی نیری (حاکم شرع)، مرتضی اشراقی (دادستان) و مصطفی پورمحمدی (نماینده اطلاعات در زندان اوین) چهار نفر از اعضای هیاتی بودند که حکم به اعدام بیش از چهار هزار تن از مخالفان رژیم ایران دادند.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • روزبه

    گردهمایی دزدها