ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بلاتکلیفی بازداشت‌شدگان ۱۱مرداد در تهران

خانواده‌های بازداشت‌شدگان ۱۱ مرداد تهران می‌گویند که به هیچ وجه به خانواده این زندانیان اجازه نداده‌اند تا برای دفاع از عضو بازداشت‌شده خود وکیل معرفی کنند و به آنها گفته شده باید از وکلایی که به آنها معرفی می‌شود استفاده کنند.

یاسمن آریانی، ۲۳ ساله، ۱۱ مرداد به دنبال کمک به زن مسنی که در اعتراضات تهران بر اثر برخورد ماموران نقش زمین شده بود، بازداشت شد و  تاکنون در زندان ⁧قرچک در بازداشت است. خانواده او تاکنون درباره بازداشتش اطلاع رسانی نکرده بودند اما از آنجا که تاکنون به پرونده‌ او و جمعی دیگر از بازداشت‌شدگان رسیدگی نشده، تصمیم به شکستن سکوت خود گرفته‌اند.

یاسمن آریانی

خانواده‌های بازداشت‌شدگان ۱۱ مرداد تهران می‌گویند که به هیچ وجه به خانواده این زندانیان اجازه نداده‌اند تا برای دفاع از عضو بازداشت‌شده خود وکیل معرفی کنند و به آنها گفته شده باید از وکلایی که به آنها معرفی می‌شود استفاده کنند.

تاکنون اسامی ۲۵ نفر از افرادی که در تاریخ ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ در تهران بازداشت شده‌اند منتشر شده است. اتهام آنها اجتماع و تبانی علیه نظام اعلام شده است.

صبا کُرد افشاری، یاسمن آریانی، نیلوفر همافر، آذر حیدری، حدیثه صبوری، مژده رجبی، سارا ملاک شیرازی، زهرا امیرخانی، افسانه شکوهی، خدیجه کیانی زاده، یاسمن دین پرور و الهه بهمنی زنان بازداشت شده هستند.

همچنین عادل فلاحی، محمد عزیزی، حسین بی‌غمی، محمد فلاح چای، داوود حاجی بابا علی بهرامی، فریدون اسماعیل زاده، علی صادقی، فرزاد نصیری، میثم راد، مجید رضایی سلگی، محسن محسن‌فر و فرشی هم از مدران بازداشت شده هستند.

 تعداد بازداشت‌شدگان چهار راه ولیعصر به ۴۸ نفر است اما اسامی همه آنها منتشر نشده است.

دور دوم اعتراضات سراسری از سه‌شنبه ۹ مرداد در اعتراض به گرانی و سقوط ۵۰ درصدی ارزش ریال در برابر دلار آمریکا از شهرک صنعتی شاهپور جدید اصفهان آغاز شد و به زودی دامنه‌اش به کرج شیراز، رشت، تهران، قزوین، زنجان، ساری و در روز سوم به مشهد، کرمانشاه، همدان و قرچک نیز گسترش پیدا کرد و در روز چهارم شهرهای ارومیه، اهواز و قم را فراگرفت.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.