ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

زنان رانندگان بهتری هستند

از زمانی که اتوموبیل‌ها به خیابان‌ها آمدند این باور که زنان نمی‌توانند خوب رانندگی کنند، وجود داشته اما اکنون مطالعات نشان داده‌ این باور نادرست است.

از زمانی که اتوموبیل‌ها به خیابان‌ها آمدند این باور که زنان نمی‌توانند خوب رانندگی کنند، وجود داشته اما اکنون مطالعات نشان داده‌ این باور در مورد زنان نادرست است و در واقع، زنان نسبت به مردان رانندگان بهتری هستند.

این پژوهش نشان داده که زنان کمتر تصادف می‌کنند، کمتر مجبور به استفاده از بیمه‌شان می‌شوند و کمتر به خاطر سرعت زیاد یا رانندگی در حال مستی جریمه می‌شوند.

پژوهش سایت CONFUSED.COM که گزارشی از آن در روزنامه تایمز منتشر شده، نشان داده که شرکت‌های بیمه جنسیت را عاملی قرار می‌دهند تا بر اساس آن غرامت کمتری به زنان بپردازند. این در حالی است که اتحادیه اروپا شش سال قبل چنین کاری را ممنوع کرده است. یکی از دلایل دریافت غرامت بیشتر از سوی مردان این است که آنها سوار اتومبیل‌های گرا‌ن‌تری می‌شوند.

همچنین در حال حاضر زنان به طور متوسط ۹۲ پوند کمتر از مردان به عنوان حق بیمه می‌پردازند.

بر اساس این تحقیقات مشخص شده که گواهینامه گرفتن زنان بیشتر طول می‌کشد چون به آنها جلسات آموزش بیشتری تحمیل می‌شود. پژوهشگران بر این اساس نتیجه‌گیری کرده‌اند که زنان به دلیل گذراندن جلسات بیشتر آموزشی، در رانندگی ماهرترند.

آماندا استرتون راننده مسابقات سرعت و سردبیر بخش اتومبیل سایت کانفیوزد می‌گوید: «زنان در هنگام رانندگی کنترل بیشتری روی خود دارند و اطلاعات پژوهش‌ها نشان می‌دهد که در واقع زنان در جاده‌ها امن‌تر می‌رانند و به همین دلیل حدود ۱۰۰ پوند کمتر حق بیمه می‌پردازند. مردان هنگام رانندگی جرایم بیشتری مرتکب می‌شوند و اتومبیل‌های گرانشان بیشتر صدمه می‌بیند.»
این پژوهش با استفاده از منابع مختلف اطلاعاتی مانند دادگاه‌ها، ادارات راهنمایی و رانندگی و شرکت‌های بیمه انجام شده است.

مردان دارنده ۵۳ درصد گواهی‌نامه‌های رانندگی هستند و بیشتر تصادفات و جرایم رانندگی از سوی آنها اتفاق می‌افتد. سال گذشته در انگلستان ۵۸۵ هزار راننده به دلیل جرایم رانندگی مانند سرعت غیرمجاز و مستی به دادگاه رفتند که ۷۹ درصد آنها مرد بودند.

این پژوهش همچنین نشان داده که ۶۵ درصد تقاضای غرامت بیمه از سوی مردان می‌آید. مردان به طور متوسط ۳۲۷۱ پوند غرامت گرفته‌اند در حالی که زنان ۳۱۲۱ پوند غرامت گرفته‌اند.

تحقیق دیگری نشان داده که ۲ هزار نفر شرکت کننده در نظرسنجی معتقد بوده‌اند که مردان عادت‌های رانندگی نادرستی دارند. در مجموع ۲۳ درصد مردان تایید کرده‌اند که به دلیل تعویض لاین رانندگی دچار حادثه شده‌اند در حالی که این رقم برای زنان ۱۷ درصد است. مردان دو برابر زنان به در عقب اتومبیل دیگری می‌مالند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • نیمی از آسمانها را در سر پنجهء زنها ببین

    اکثر زنان انسان های بهتری نیز هستند.