ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

موج جدید ستاره‌دار کردن دانشجویان در سال ۹۷

ستاره‌های دنباله‌دار

مهسا محمدی - اصطلاح دانشجوی «ستاره‌دار» برای اولین بار در سال ۸۵ و در دوران محمود احمدی‌نژاد فراگیر شد. در آن سال در کارنامه تعدادی از داوطلبان و مقابل نامشان، ستاره‌هایی وجود داشت که معنای عدم تایید صلاحیت برای ادامه تحصیلشان بود. روز گذشته پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷ در دانشگاه‌های مختلف اعلام شدند و هنوز از تعداد ستاره‌دار‌های این سال آمار دقیقی در دست نیست، با این وجود چنانچه از شواهد پیداست اصل مسئله هنوز لاینحل باقی مانده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کارو

    ستاره دار کردن دانشجویان محدود به دانشجویان اصلاح طلب و پادوهای روحانی در ستادهای دانشجویی نبوده که فقط عکس اینها را به عنوان ستاره دار در نوشته تان زده اید. واقعیت این است که بسیاری دانشجویان کمونیست، بهایی، کرد، درویش گنابادی، یارسان و اقلیت های مذهبی گمنام دیگر هم هرسال ستاره دار می شوند که چون مانند این عزیزان پلاکارد در دست در وزارت علوم نمی روند و کانال ها و رسانه های اصلاح طلب مسائلشان را پوشش نمیدهند، صدایشان به هیچ کس نمیرسد. در مورد این ضیا نبوی که توئیتش را حتی قبل از رود به بحث آورده اید، البته که ستاره دار شدن و محرومیت از تحصیل به صورت غیرقانونی جای محکوم کردن و تقبیح دارد، اما خود این آقا معتقد است که چپ ها و کمونیست ها و نیروهای برانداز و رادیکال همگی متوهم هستند و چارۀ کار در «اصلاحات گام به گام» است و نباید خیلی عجله کرد! خطاب به این ماله کش محترم باید گفت 21 سال از اصلاحاتتان گذشته و شما که تنها فعالیت سیاسیتان ماله کشی برای اصلاحاتچی ها بوده و تماک قد از دولت روحانی حمایت میکنید، در این دولت که با حمایتهای تحمیقگرانۀ امثال شما سر کار آمده حق تحصیل هم ندارید! خیلی عجله نکنید! انشاءالله با همین وضعیت به صورت گام به گام جلو رفته و 21 سال دیگر وارد دانشگاه می شوید! فعلاً تحمیق مردم برای کاهش نارضایتی از دولت واجب تر است و هنوز موقع طرح مطالبات رادیکالی مانند ورود شما به دانشگاه نشده است!!!

  • علی

    سلام یک سال بعد از انقلاب یک روز در یک مینیبوس نشسته ومشغول بحث سیاسی واقتصادی بودیم نزدیک شهر ساری یک پیرمردی با سن خیلی بالا هم پهلوی مانشسته بود. او گفت شما حرفهای خیلی قشنگی میزنید ولی پدران ما به ما گفتند هیچ وقت به اخوند اعتماد نکنید. حالا صد در صد بلکه هم هزار در صد ثابت شده که حرفهای ان پیر با معرفت و با تجربه درست بود. جدا به هیچ اخوندی به جز اقای منتظری و کروبی نمیشود اعتماد کرد . نمونه ان قولهایی که روحانی داد.