ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کانادا: آماده برخورد نظامی با ایران هستیم

<p>کانادا می&zwnj;گويد ارتش این کشور آماده هرگونه برخورد نظامی با جمهوری اسلامی ايران است.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>پيتر مک کی، وزير دفاع کانادا، روز يکشنبه ۱۱ مارس (۲۱ اسفند ۱۳۹۰) به روزنامه بريتانيايی &quot;سان&quot; گفت کانادا در قبال برنامه اتمی ايران به ديپلماسی پايبند است اما در عين حال برای برخورد نظامی با ايران نيز آماده هستيم.</p> <p>به گفته وزير دفاع کانادا، ايران از قوانين آژانس بين&zwnj;المللی انرژی اتمی &quot;پيروی نمی&zwnj;کند.&quot;</p> <p>پيتر مک کی مواضع ايران را در قبال اسرائيل نيز &quot;خصمانه&quot; توصيف کرد.</p> <p>وی گفت کانادا در اجرای تحريم&zwnj;های بين&zwnj;المللی عليه ايران &quot;بسيار جدی است.&quot;</p> <blockquote> <p>وزیر دفاع کانادا: کانادا در قبال برنامه اتمی ايران به ديپلماسی پايبند است اما در عين حال برای برخورد نظامی با ايران نيز آماده است</p> </blockquote> <p>قدرت&zwnj;های غربی می&zwnj;گويند ايران در برنامه اتمی&zwnj;اش، اهداف نظامی را دنبال می&zwnj;کند و بر همين اساس از سال ۲۰۰۶ تحريم&zwnj;ها و فشارها را عليه تهران افزايش داده&zwnj;اند. تحريم&zwnj;ها عليه ايران در سه ماه اخير با تحريم بانک مرکزی و تحريم صادرات نفت ايران به اروپا که از تير ۱۳۹۱ اجرا می شود، سخت&zwnj;تر شده است.</p> <p>اصرار ايران بر ادامه دادن برنامه اتمی&zwnj;اش باعث شده است اسرائيل چندين بار ايران را به حمله نظامی تهديد کند. آمريکا نيز می&zwnj;گويد گزينه نظامی را در برابر برنامه اتمی ايران کنار نگذاشته است.</p> <p>ايران نيز در مقابل اين تهديدها می&zwnj;گويد در صورتی که مورد حمله نظامی قرار گيرد، جغرافيای جنگ را به فراتر از مرزهای ايران گسترش خواهد داد.</p> <p>به تازگی غضنفر رکن&zwnj;آبادی، سفير تهران در لبنان هشدار داده است در صورت حمله اسرائيل به ايران، ۱۱ هزار موشک ايرانی &quot;آماده شليک به اسرائيل و مصالح اين کشور در جهان&quot; است.</p> <p>به گفته رکن&zwnj;آبادی، پاسخ ايران به حمله نظامی &quot;سخت و دردناک&quot;&zwnj;خواهد بود.</p> <p>يکی از فرماندهان سپاه پاسداران ايران نيز در سال ۲۰۰۶ ميلادی گفته بود در صورتی که اولين موشک به خاک ايران اصابت کند، ۱۱ هزار موشک ايرانی به صورت خودکار به سمت اسرائيل و پايگا&zwnj;ه&zwnj;های نظامی آمريکا در خاورميانه شليک خواهد شد.</p> <p>در واکنش به اين تنش&zwnj;های لفظی و احتمال وقوقع يک جنگ تازه در خاورميانه، شماری از کشورها از جمله فرانسه، ترکيه و روسيه نسبت به پيامدهای &quot;مهارنشدنی و فاجعه&zwnj;بار&quot; حمله نظامی به ايران هشدار داده&zwnj;اند و خواهان خويشتن&zwnj;داری طرفين شده&zwnj;اند.</p> <p>ايران می&zwnj;گويد حمله اسرائيل به تأسيسات هسته&zwnj;ای از جمله نيروگاه بوشهر باعث انتشار پرتوهای راديواکتيو و مرگ هزاران غيرنظامی می&zwnj;شود.</p> <p>&nbsp;</p>

کانادا می‌گويد ارتش این کشور آماده هرگونه برخورد نظامی با جمهوری اسلامی ايران است.

پيتر مک کی، وزير دفاع کانادا، روز يکشنبه ۱۱ مارس (۲۱ اسفند ۱۳۹۰) به روزنامه بريتانيايی "سان" گفت کانادا در قبال برنامه اتمی ايران به ديپلماسی پايبند است اما در عين حال برای برخورد نظامی با ايران نيز آماده هستيم.

به گفته وزير دفاع کانادا، ايران از قوانين آژانس بين‌المللی انرژی اتمی "پيروی نمی‌کند."

پيتر مک کی مواضع ايران را در قبال اسرائيل نيز "خصمانه" توصيف کرد.

وی گفت کانادا در اجرای تحريم‌های بين‌المللی عليه ايران "بسيار جدی است."

وزیر دفاع کانادا: کانادا در قبال برنامه اتمی ايران به ديپلماسی پايبند است اما در عين حال برای برخورد نظامی با ايران نيز آماده است

قدرت‌های غربی می‌گويند ايران در برنامه اتمی‌اش، اهداف نظامی را دنبال می‌کند و بر همين اساس از سال ۲۰۰۶ تحريم‌ها و فشارها را عليه تهران افزايش داده‌اند. تحريم‌ها عليه ايران در سه ماه اخير با تحريم بانک مرکزی و تحريم صادرات نفت ايران به اروپا که از تير ۱۳۹۱ اجرا می شود، سخت‌تر شده است.

اصرار ايران بر ادامه دادن برنامه اتمی‌اش باعث شده است اسرائيل چندين بار ايران را به حمله نظامی تهديد کند. آمريکا نيز می‌گويد گزينه نظامی را در برابر برنامه اتمی ايران کنار نگذاشته است.

ايران نيز در مقابل اين تهديدها می‌گويد در صورتی که مورد حمله نظامی قرار گيرد، جغرافيای جنگ را به فراتر از مرزهای ايران گسترش خواهد داد.

به تازگی غضنفر رکن‌آبادی، سفير تهران در لبنان هشدار داده است در صورت حمله اسرائيل به ايران، ۱۱ هزار موشک ايرانی "آماده شليک به اسرائيل و مصالح اين کشور در جهان" است.

به گفته رکن‌آبادی، پاسخ ايران به حمله نظامی "سخت و دردناک"‌خواهد بود.

يکی از فرماندهان سپاه پاسداران ايران نيز در سال ۲۰۰۶ ميلادی گفته بود در صورتی که اولين موشک به خاک ايران اصابت کند، ۱۱ هزار موشک ايرانی به صورت خودکار به سمت اسرائيل و پايگا‌ه‌های نظامی آمريکا در خاورميانه شليک خواهد شد.

در واکنش به اين تنش‌های لفظی و احتمال وقوقع يک جنگ تازه در خاورميانه، شماری از کشورها از جمله فرانسه، ترکيه و روسيه نسبت به پيامدهای "مهارنشدنی و فاجعه‌بار" حمله نظامی به ايران هشدار داده‌اند و خواهان خويشتن‌داری طرفين شده‌اند.

ايران می‌گويد حمله اسرائيل به تأسيسات هسته‌ای از جمله نيروگاه بوشهر باعث انتشار پرتوهای راديواکتيو و مرگ هزاران غيرنظامی می‌شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • yanin

    ‫منظور ارتش انگلیس می باشد؟ ‫بی وجدان های جنایت کار ، خاوری و چپاولگران را تحویل ملت ایران بدهید که علیرغم چپاول ملت ایران در حمایت ‫شما بسر میبرند.

  • کاربر مهمان

    در حال حاضر وجود دارد صدها مانند خاوری در ایران.آنها را قرار داده در دادگاه برای اولین بار!