ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آمریکا یک شرکت هوایی تایوانی را به دلیل ارتباط با ماهان‌ایر تحریم کرد

آمریکا روز جمعه ۱۴ سپتامبر یک شرکت هواپیمایی تایوانی را به دلیل آنچه فعالیت به جای ماهان ایران خوانده، تحریم کرد. ماهان ایر متهم است که سرباز و تجهیزات نظامی به سوریه ارسال کرده است.

آمریکا روز جمعه ۱۴ سپتامبر یک شرکت هواپیمایی تایوانی را به دلیل آنچه فعالیت به جای شرکت هواپیمایی ماهان ایران خوانده، تحریم کرد. ماهان ایر متهم است که سرباز و تجهیزات نظامی را برای حمایت از رییس جمهووی سوریه، بشار اسد به سوریه ارسال می‌کند.

شرکت هواپیمایی «ماهان ایر» از سوی آمریکا تحریم شده

وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرده که شرکت «مای» در بانکوک هدف تحریم‌های آمریکا قرار می‌گیرد.

شرکت ماهان ایر که در حال حاضر از سوی آمریکا تحریم شده است، در هفته شش پرواز هم به بانکوک دارد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌ای به این مناسبت نوشته: «ماهان ایر پروازهای هفتگی خود به سوریه را ادامه می‌دهد. این در حالی است که میلیون‌ها نفر از شهروندان در استان ادلب در خطر حملات رژیم اسدو متحدانش در روسیه و ایران قرار دارند.»

این تحریم‌ها در حالی اعمال شده که روز جمعه ترکیه خطاب به همه طرف‌های درگیر در جنگ سوریه اعلام کرده که مانع حملات رژیم سوریه به استان ادلب شوند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • آزاد

    تایوانی????