ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

#اعتراضات: ۹۰ درصد کارگران شهرداری آبادان سه ماه دستمزد معوق دارند

کارگران معترض با قراردادن یک لودر مسیر ورود به ساختمان شهرداری آبادان را معترض کردند. آنها می‌گویند: کارفرما حق بیمه را نپرداخته و دفترچه‌های درمانی‌شان اعتبار ندارد

شماری از کارگران سازمان عمران  و سازمان پسماند شهرداری آبادان، صبح امروز (۲۵ شهریورماه) در اعتراض به تاخیر در پرداخت مطالبات مزدی خود مقابل ساختمان شرکت عمران تجمع کردند.

کارگران با قراردادن یک دستگاه لودر مسیر ورود به ساختمان شهرداری آبادان را مسدود کردند. ۲۵ شهریور ۱۳۹۷

کارگران سازمان عمران شهرداری آبان در اعتراض به مطالبات مزدی معوق خود، مسیر ورودی به ساختمان شهرداری را مسدود کردند. آنها یک دستگاه لودر را در مسیر ورودی شهرداری آبادان قرار دادند و این مسیر را مسدود کردند.

خبرگزاری دولتی کار ایران، ایلنا، تعداد معترضان را ۸۰ تن گزارش کرده که «دست‌کم سه ماه مزد نگرفته‌اند».

کارگران گفته‌اند که به دلیل عدم پرداخت حق‌بیمه توسط کارفرما، دفترچه بیمه درمانی آنان تمدید نمی‌شود. تعدادی از کارگران هم که در آستانه بازنشستگی با عنوان مشاغل سخت و زیان‌آور هستند، گفته‌اند که به دلیل پرداخت نشدن هزینه بازنشستگی از سوی کارفرما امکان بازنشسته شدن ندارند.

آنها همچنین گفته‌اند که به دلیل مشکلات مالی دیگر قادر به گذران زندگی خود نیستند و با ادامه این شرایط، «قادر به ثبت‌نام بچه‌هایشان در مدرسه نخواهند بود».

کارگران سازمان پسماند نیز گفته‌اند که از خرداد امسال دستمزد نگرفته‌اند. آنها از مسئولان شهرداری خواسته‌اند که در آستانه بازگشایی مدارس مطالبات کارگران را پرداخت کند.

شنبه ۲۴ شهریور نیز کارگر شاغل در بخش های خدمات شهری و آتش نشانی شهرداری مقابل ساختمان مرکزی شهرداری آبادان تجمع کردند.

به گفته آرش دور معاون اداری و مالی شهرداری آبادان، ۹۰ درصد کارکنان شهرداری مرکزی آبادان تا پایان خرداد ماه حقوق خود را دریافت کرده و سه ماه حقوق طلبکار هستند. او دستمزد معوق کارگران روزمزد شهرداری را ۶ ماه اعلام کرده و گفته است: «برای تسویه حساب حقوق معوقه، مزایا و بیمه کارکنان و کارگران شهرداری آبادان به ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است».

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.