ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وزير دفاع آمريکا به افغانستان سفر کرد

<p>سه روز پس از رويداد خونين کشته و زخمی شدن ۲۱ غيرنظامی از سوی يک سرباز ارتش آمريکا در قندهار،&zwnj; لئون پانه&zwnj;تا به افغانستان سفر کرد.</p> <!--break--> <p><br /> لئون پانه&zwnj;تا، وزير دفاع آمريکا در اين سفر از پيش اعلام&zwnj;نشده امروز چهارشنبه ۲۴ اسفندماه، قبل از ديدار با مقام&zwnj;های ارشد افغانستان به جنوب اين کشور سفر کرد و در نخستين برنامه سفر با مسئولان ولايت هلمند ديدار و گفت&zwnj;وگو نمود.</p> <p><br /> داود احمدی،&zwnj; سخنگوی والی هلمند گفت که وزير دفاع آمريکا در ديدار با والی هلمند گفته است که خروج عجولانه از افغانستان صورت نخواهد گرفت و نظاميان آمريکايی تا زمانی که افغانستان بخواهد،&zwnj; در اين کشور باقی خواهند ماند.</p> <blockquote> <p>لئون پانه&zwnj;تا: خروج عجولانه از افغانستان صورت نخواهد گرفت و نظاميان آمريکايی تا زمانی که افغانستان بخواهد،&zwnj; در اين کشور باقی خواهند ماند</p> </blockquote> <p>انتظار می&zwnj;رود که لئون پانه&zwnj;تا پس از بازديد از جنوب افغانستان و ديدار با سربازان آمريکايی به&zwnj;منظور ديدار و گفت&zwnj;وگو با حامد کرزی، رئيس جمهور افغانستان به کابل سفر کند.</p> <p><br /> کشته شدن ۱۶ غيرنظامی و زخمی شدن پنج غيرنظامی ديگر توسط يک سرباز آمريکايی در قندهار، خشم دولت و مردم افغانستان را برانگيخته است.</p> <p><br /> اين رويداد که روز يکشنبه ۲۱ اسفندماه در منطقه پنجوايی قندهار رخ داد محکوميت گسترده داخلی و بين&zwnj;المللی را به&zwnj;همراه داشته است.</p> <p><br /> لئون پانه&zwnj;تا قبل از سفر به افغانستان گفته بود که به نظر او استراتژی فعلی آمريکا در افغانستان کارآمد است و آمريکا اجازه نخواهد داد حوادثی که رخ می&zwnj;دهد استراتژی کلی اين کشور در افغانستان را تحت تأثير قرار دهد.<br /> &nbsp;</p>

سه روز پس از رويداد خونين کشته و زخمی شدن ۲۱ غيرنظامی از سوی يک سرباز ارتش آمريکا در قندهار،‌ لئون پانه‌تا به افغانستان سفر کرد.

لئون پانه‌تا، وزير دفاع آمريکا در اين سفر از پيش اعلام‌نشده امروز چهارشنبه ۲۴ اسفندماه، قبل از ديدار با مقام‌های ارشد افغانستان به جنوب اين کشور سفر کرد و در نخستين برنامه سفر با مسئولان ولايت هلمند ديدار و گفت‌وگو نمود.

داود احمدی،‌ سخنگوی والی هلمند گفت که وزير دفاع آمريکا در ديدار با والی هلمند گفته است که خروج عجولانه از افغانستان صورت نخواهد گرفت و نظاميان آمريکايی تا زمانی که افغانستان بخواهد،‌ در اين کشور باقی خواهند ماند.

لئون پانه‌تا: خروج عجولانه از افغانستان صورت نخواهد گرفت و نظاميان آمريکايی تا زمانی که افغانستان بخواهد،‌ در اين کشور باقی خواهند ماند

انتظار می‌رود که لئون پانه‌تا پس از بازديد از جنوب افغانستان و ديدار با سربازان آمريکايی به‌منظور ديدار و گفت‌وگو با حامد کرزی، رئيس جمهور افغانستان به کابل سفر کند.

کشته شدن ۱۶ غيرنظامی و زخمی شدن پنج غيرنظامی ديگر توسط يک سرباز آمريکايی در قندهار، خشم دولت و مردم افغانستان را برانگيخته است.

اين رويداد که روز يکشنبه ۲۱ اسفندماه در منطقه پنجوايی قندهار رخ داد محکوميت گسترده داخلی و بين‌المللی را به‌همراه داشته است.

لئون پانه‌تا قبل از سفر به افغانستان گفته بود که به نظر او استراتژی فعلی آمريکا در افغانستان کارآمد است و آمريکا اجازه نخواهد داد حوادثی که رخ می‌دهد استراتژی کلی اين کشور در افغانستان را تحت تأثير قرار دهد.
 

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.