ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ایستادگی فعالان محیط زیست آلمان در برابر تخریب جنگل

مقاومت مدنی فعالان محیط زیست در آلمان برای جلوگیری از تخریب جنگل ادامه دارد. ویدیوهایی از این مبارزه مدنی.

مقاومت مدنی فعالان محیط زیست در آلمان برای جلوگیری از تخریب جنگل ادامه دارد. غروب چهارشنبه ۱۹ سپتامبر بعد از آنکه یک خبرنگار عکاس از بالای درخت، از ارتفاع ۱۵ متری سقوط کرد و کشته شد، پلیس عملیات تخریب خانه‌هایی که فعالان محیط زیست برای جلوگیری از تخریب جنگل روی درخت‌های جنگل «هام‌باخ» ساخته‌اند را متوقف کرد.

فعالان محیط زیست آلمان ویدیوهایی از این مبارزه مدنی برای جلوگیری از تخریب جنگل را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده‌اند.

نمونه‌ای از مقاومت مدنی:

نمونه‌ای از خشونت پلیس:

جنگل‌ هام‌باخ در حوالی شهر هام‌باخ در غرب آلمان قرار دارد. شرکت راین‌براون در سال ۱۹۷۸ برای بهره‌برداری از منابع ذغال‌سنگ این جنگل را در تملک خود درآورد. از آن سال تاکنون، چند نسل از فعالان محیط زیست با اعتراضات مدنی خود مانع از نابودی این جنگل شده‌اند. آن‌ها می‌گویند راه مقابله با گرمایش زمین با جلوگیری از نابودی جنگل‌ها آغاز می‌شود.

در آوریل ۲۰۱۲ گروهی از فعالان محیط زیست دست به ابتکار تازه‌ای زدند. آن‌ها خانه‌هایی روی درختان بنا کردند و برای جلوگیری از قطع درختان در این خانه‌ها سکونت کردند. در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴ پلیس این خانه‌ها را جمع‌آوری کرد اما فعالان محیط زیست همچنان دهکده خود را بر فراز درختان احداث کردند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.