ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حسین احمدی‌نیاز:

«کولبری تفریح نیست بلکه اجبار و محصول تبعیض و ستم دولت است»

حسین احمدی‌نیاز: واقعیت مسئله این است که کولبری مایه‌ی شرمساری دولت و وزارت خانه‌ی حضرتعالی است و باید خون گریست که در سال ٢٠١٨ بدترین شرایط زندگی برای مردمان ستمدیده‌ی مناطق کردنشین فراهم کرده‌اید و بنام این ملت مظلوم حکومت می‌کنید و برای آنان فلاکت و بدبختی به ارمغان آورده‌اید.

لینک این مطلب در تریبون زمانه
منبع: کُردپا

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کارو

    آن معاون جنایتکار وزیر کشور دولت روحانی، درواقع حکم تیر تمام کولبران را صادر کرد و این در شرایطی است که تاکنون حتی یک مورد هم به جز چای و صابون و پارچه چیز دیگری توسط کولبران حمل و نقل نشده است و اصولاً چنین مسائلی هرگز در کوردستان سابقه نداشته و بیشتر نگاه شرق شناسانۀ غیر کوردها به کوردستان بوده که چنین مسائلی را مورد اشاره قرار داده است. از طرف دیگر همانطور که حسین احمدی نیاز هم می گوید، شما رد این 40 سال چه غلطی کردید که اکنون شهروند کورد باید برای سیر کردن شکمش به کولبری روی بیاورد؟ اتفاقا ما هم معتقدیم کولبری شغل نیست و باید بساطش جمع شود، اما چگونه؟ مسلماً با این بساز تجاری سازی همۀ شئونات زندگی مردم نه تنها بحران و فقر و نداری و فلاکت همگانی و همگانی تر خواهد شد، بلکه باقی مردم کوردستان هم به مشاغل کاذب دیگری کشانده خواهند شد. شما می خواهید ترور و جنایات خودتان را مشروعیت ببخشید و اسم بردن از کولبر هم فقط برای شما بهانه است.