ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بازگشت هکرهای "لولز سک"

<p>&quot;لولز سک&quot;، گروه هکری که در بهار ۲۰۱۱ وب&zwnj;سايت&zwnj;های متعددی را هدف حمله قرار داده بود، دوباره بازگشته است.</p> <!--break--> <p><br /> گاردين گزارش داده &zwnj;است، پس از شناسايی و محاکمه هکرهای گروه &quot;لولز سک&quot; در آمريکا، بريتانيا و ايرلند در فوريه امسال، هکر يا هکرهای ديگری با اسم اين گروه ظهور کرده&zwnj;اند. </p> <p><br /> آن&zwnj;ها مدعی شده&zwnj;اند که وب&zwnj;سايتی به آدرس <a href="http://www.militarysingles.com" target="_blank" rel="noopener">militarysingles.com</a> را که متعلق به پرسنل نظامی ايالات متحده است، هک کرده&zwnj;اند. </p> <p><br /> هکرهايی که مسئوليت هک کردن اين سايت را برعهده گرفته&zwnj;اند، در وب&zwnj;سايت گروهی خود به نام Pastebin اعلام کرده&zwnj;اند که داده&zwnj;های ايميلی اين تارنمای نظامی را که در مجموع، مشتمل بر ۱۷۱ هزار آدرس می&zwnj;شود، هک کرده و آن داده&zwnj;ها را از طريق شبکه&zwnj;های اشتراک&zwnj;گذاری فايل، در دسترس عموم قرار داده&zwnj;اند.</p> <blockquote> <p>&quot;لولز سک&quot; از معروف&zwnj;ترين گروه&zwnj;های هکر در جهان به&zwnj;شمار می&zwnj;آيد که مسئوليت هک شدن بسياری از تارنماهای تجاری و دولتی در سراسر جهان را بر عهده&zwnj; داشت</p> </blockquote> <p>رابرت گوئبل، مدير اجرايی شرکت ESingles که وب&zwnj;سايت نظامی مذکور به آن تعلق دارد، در اين&zwnj;باره به لس&zwnj;آنجلس تايمز گفت: &quot;ما در واکنش به اين موضوع تدابير امنيتی خاصی انديشيده&zwnj;ايم. چه اين ادعا صحيح باشد و چه نباشد، مجبوريم که فقط به&zwnj;خاطر امنيت، آن را ادعای درستی فرض &zwnj;کنيم.&quot;</p> <p><br /> او همچنين صحت اين موضوع را که هکر يا هکرها اين تعداد اکانت را هک کرده باشند، زير سؤال برد و اظهار داشت: &quot;تا جايی که من اطلاع دارم، اين وب&zwnj;سايت فقط ۱۴۰ هزار عضو دارد.&quot;</p> <p><br /> &quot;لولز سک&quot; از معروف&zwnj;ترين گروه&zwnj;های هکر در جهان به&zwnj;شمار می&zwnj;آيد که مسئوليت هک شدن بسياری از تارنماهای تجاری و دولتی در سراسر جهان را بر عهده&zwnj; داشت، از جمله وب&zwnj;سايت پلی استيشن&zwnj;های شرکت سونی، وب&zwnj;سايت شبکه پی&zwnj;بی&zwnj;اس آمريکا، نيوزکورپ و همچنين تارنمای رسمی مجلس سنای آمريکا.</p> <p><br /> &nbsp;</p>

"لولز سک"، گروه هکری که در بهار ۲۰۱۱ وب‌سايت‌های متعددی را هدف حمله قرار داده بود، دوباره بازگشته است.

گاردين گزارش داده ‌است، پس از شناسايی و محاکمه هکرهای گروه "لولز سک" در آمريکا، بريتانيا و ايرلند در فوريه امسال، هکر يا هکرهای ديگری با اسم اين گروه ظهور کرده‌اند.

آن‌ها مدعی شده‌اند که وب‌سايتی به آدرس militarysingles.com را که متعلق به پرسنل نظامی ايالات متحده است، هک کرده‌اند.

هکرهايی که مسئوليت هک کردن اين سايت را برعهده گرفته‌اند، در وب‌سايت گروهی خود به نام Pastebin اعلام کرده‌اند که داده‌های ايميلی اين تارنمای نظامی را که در مجموع، مشتمل بر ۱۷۱ هزار آدرس می‌شود، هک کرده و آن داده‌ها را از طريق شبکه‌های اشتراک‌گذاری فايل، در دسترس عموم قرار داده‌اند.

"لولز سک" از معروف‌ترين گروه‌های هکر در جهان به‌شمار می‌آيد که مسئوليت هک شدن بسياری از تارنماهای تجاری و دولتی در سراسر جهان را بر عهده‌ داشت

رابرت گوئبل، مدير اجرايی شرکت ESingles که وب‌سايت نظامی مذکور به آن تعلق دارد، در اين‌باره به لس‌آنجلس تايمز گفت: "ما در واکنش به اين موضوع تدابير امنيتی خاصی انديشيده‌ايم. چه اين ادعا صحيح باشد و چه نباشد، مجبوريم که فقط به‌خاطر امنيت، آن را ادعای درستی فرض ‌کنيم."

او همچنين صحت اين موضوع را که هکر يا هکرها اين تعداد اکانت را هک کرده باشند، زير سؤال برد و اظهار داشت: "تا جايی که من اطلاع دارم، اين وب‌سايت فقط ۱۴۰ هزار عضو دارد."

"لولز سک" از معروف‌ترين گروه‌های هکر در جهان به‌شمار می‌آيد که مسئوليت هک شدن بسياری از تارنماهای تجاری و دولتی در سراسر جهان را بر عهده‌ داشت، از جمله وب‌سايت پلی استيشن‌های شرکت سونی، وب‌سايت شبکه پی‌بی‌اس آمريکا، نيوزکورپ و همچنين تارنمای رسمی مجلس سنای آمريکا.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.