ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

خانه - موزه «گوته» در فرانکفورت

خانه «گوته» در سال ۱۹۵۴ به موزه تبدیل شد.

«یوهان ولفگانگ فن گوته»٬ به عنوان یکی از بزرگان فرهنگی قرون ۱۸ و ۱۹ اروپا و یکی از افراد برجسته ادبیات جهان شناخته می‌شود.نقش گوته در دوران کلاسیک در آلمان برجسته است و به «عصر گوته» معروف است. او در فرانکفورت و در خانه‌ای که در سال ۱۶۰۰ میلادی بنا شده بود به دنیا آمد. این خانه در بمباران‌های جنگ جهانی دوم آسیب دید. در سال ۱۹۵۴پس از بازسازی به موزه تبدیل شد.

در طبقه اول خانه اتاق موسیقی و یک اتاق قرمز رنگ وجود دارد. اتاق قرمز نیز اتاقی پوشیده شده با کاغذ دیواری‌های ابریشمی قرمز رنگ است که سبک زندگی طبقه مرفه یک خانواده آلمانی را در قرن هجدهم نشان می‌دهد. اتاقی که به اتاق نویسندگی گوته معروف است در طبقه سوم بنا قرار دارد. او بیشتر اوقات خود را هنگامی که در خانه بوده در این اتاق سپری می‌کرده است. در این خانه یک نمایشگاه در کنار مستنداتی از خانه و سال‌های زندگی گوته در فرانکفورت ارائه شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.