ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

هر چهار وزیر روحانی از مجلس رأی اعتماد گرفتند

نمایندگان مجلس به فرهاد دژپسند، محمد شریعتمداری، محمد اسلامی و رضا رحمانی رد اعتماد دادند.

هر چهار وزیر پیشنهادی حسن روحانی از مجلس شورای اسلامی رأی اعتماد گرفتند: فرهاد دژپسند، وزیر پیشهادی امور اقتصادی و دارایی؛ محمد شریعتمداری وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ محمد اسلامی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی؛ رضا رحمانی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت.

در آغاز جلسه امروز حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران نیز برای دفاع از وزرایش به مجلس آمد.

علاوه بر این، در جلسه امروز، وزارت اطلاعات نیز در اطلاعیه‌ای از محمد شریعتمداری، وزیر پیشین صمت دفاع کرد.

معاونت اقتصادی وزارت اطلاعات در این بیانیه نوشت:

«با سلام و احترام؛ نظر به سوءاستفاده و انتشار غیرقانونی و مشکوک مکاتبه وزارت اطلاعات با دادستان تهران که موجب شائبه و اتهام به آقای شریعتمداری شده است، به آگاهی می رساند تخلفات صورت گرفته در مورد ثبت سفارش توسط حراست این وزارتخانه کشف شد و به وزارت اطلاعات گزارش شد. آقای شریعتمداری نیز مدعی و پیگیر موضوع بوده اند».

تا پیش از این، گمان می‌رفت تأیید صلاحیت محمد شریعتمداری از سوی نمایندگان، یکی از اصلی‌ترین چالش‌های جدی دولت در مجلس باشد.

در چند ماه گذشته، با شروع بحران اقتصادی در ایران و رشد نرخ ارزهای خارجی، مجلس دولت حسن روحانی را برای تغییر وزرا تحت فشار قرار داده بود.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • محسن

    مجلس امروز ایران یاداور مجلس چند ماه آخر نظام پهلوی است. نماینده زاهدان در مجلس: منتظر روزی باشیم که مردم ما نمایندگان را از مجلس بیرون کنند.