ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ویدئو: اعتراض دانشجویان «تهران مرکز» پس از تلاش خودرو گشت ارشاد برای زیرگرفتن دختر دانشجو

بر اساس ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، یک خودروی گشت ارشاد تلاش می‌کند دختر دانشجویی را که در برابرش ایستاده و مقاومت می‌کند، با زیرگرفتن او بترساند.

بر اساس ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، یک خودروی گشت ارشاد تلاش می‌کند دختر دانشجویی را که در برابرش ایستاده و مقاومت می‌کند، با زیرگرفتن او بترساند.

دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی به همین دلیل شنبه پنجم آبان در اعتراض به رفتار و حضور گشت ارشاد در اطراف دانشگاه تجمع کردند. ویدئویی از این اعتراض:

ساختمان جدید این دانشگاه در سوهانک تهران است و پیش از این مجتمع لوکس کمیته امداد امام خمینی بود. دانشگاه آزاد اسلامی برای انتقال واحد مرکزی‌اش در تهران به سوهانک این مجتمع لوکس را خرید. اما دانشجویان دانشگاه آزاد به این انتقال هم معترض بودند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • majid

    تلاش خودرو گشت ارشاد برای زیر گرفتن دختر دانشجو. دانشمندان هنوز دلیل زیر گرفته نشدن او علی رغم تلاش راننده را کشف نکرده اند!!! گشت ارشاد یکی از بزرگترین حماقتهای جمهوری اسلامی می باشد ولی این ماهی گرفتن شما از آب گل آلود هم منزجر کننده است. من دیگه به کمیته امداد کمک نمی کنم آخه رادیو زمانه با به کار بردن واژه لوکس اینو می خواد.