ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

#اعتراضات: کشاورزان در خوزستان، اصفهان و آذربایجان غربی تجمع کردند

همراه کشاورزان اصفهان، در خوزستان و آذربایجانغربی هم تراکتوردارن و کشاورزان تجمع کردند. کشاورزان بخش عقیلی گتوند خوزستان در اعتراض به کمبود گازوئیل و پیرانشهری‌ها در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات سال گذشته.

طی ۲۴ساعت گذشته کشاورزان در شهرهای مختلف استان‌های اصفهان، خوزستان و آذربایجان‌غربی دست به تجمع زدند.

تصویری از تچمع کشاورزان بخش عقیلی گتوند استان خوزستان

به گزارش منابع خبری اعتراض کشاورزان استان اصفهان به عدم تامین حق‌آبه برای کشت پائیزه در شهر‌های نجف‌آباد، قهدریجان، پولادشهر و فیلو دوشنبه هفتم آبان نیز ادامه یافت.

کشاورزان اصفهان از آغاز مهر امسال در اعتراض به عدم تحقق وعده تامین حق‌آبه برای کشت پائیزه در مناطق مختلف این استان تجمع کردند. آنها در برخی شهرها تراکتور و دیگر ماشین‌آلات کشاورزی را در میادین عمومی پارک می‌کنند. در برخی شهرها نیز کشاورزان شب‌ها نیز در چادرهایی که برپا کرده‌اند، می‌مانند. آنها خواستار تامین حق‌آبه برای کشت پائیزه هستند و می‌گویند که مسئولان دولتی در باره کمبود آب دروغ گفته و حق‌آبه آنان را به بخش صنعت داده‌اند.

در بخش عقیلی از توابع شهرستان گتوند در استان خوزستان هم کشاورزان و تراکتوردارن در اعتراض به کمبود گازوئیل تراکتورهایشان را در امتداد هم پارک کردند. کشاورزان استان خوزستان نیز طی دو سال گذشته با ممنوعیت کشت برخی محصولات به دلیل آنچه که کمبود منابع آبی اعلام شده، روبرو هستند.

یکشنبه ششم آبان نیز چغندرکاران پیرانشهری واقع در استان آذربایجان‌غربی در در جاده منتهی به کارخانه قند تجمع کردند.

این کشاورزان گفته‌اند که کارخانه قند هنوز مطالبات آنان بابت محصول سال گذشته را نپرداخته است. کشاورزان چغندرکار پیرانشهری شامگاه یکشنبه نیز مقابل کارخانه قند این شهر تجمع کردند.

پیشتر نیز کشاورزان در نقده در اعتراض به عدم پرداخت مطالباتشان از سوی کارخانه قند این شهر، کارگران را بیرون و فعالیت کارخانه را متوقف کرده بودند.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.