ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دست‌کم ۴۰ درصد مدرسه‌ها در خراسان جنوبی نیاز به بازسازی و مقاوم‌سازی دارند

پیش‌تر نیز مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی گفته بود «۱۴ درصد کلاس‌های درس استان که شامل هزار و ۲۵۷ کلاس درس می‌شود، تخریبی هستند.»

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اعلام کرد که بیش از ۴۰ درصد مدارس این استان نیاز به بازسازی و مقاوم‌سازی دارند.

بسیاری از مدرسه‌های خراسان جنوبی نیاز به بازسازی دارند

محمد علی واقعی در دیدار با نماینده‌ ولی فقیه این استان تاکید کرد که با اعتبارات فعلی نمی‌توان اقدام موثری انجام داد. او اعتبارات این استان را «قطره چکانی» توصیف کرد و راه حل را در همکاری همه‌ دستگاه‌ها دانست.

واقعی اما از دستاوردهای «دینی» آموزش و پروش دفاع کرد و به نماینده ولی فقیه استان گفت که ۵۰ درصد دانش‌آموزان مدارس خراسان جنوبی جذب بسیج شده اند و در حال حاضر طرح‌های متعددی در استان برای جذب دانش‌آموزان در فعالیت‌های فرهنگی مذهبی و حضور آنها در مساجد صورت گرفته است.

این در حالی است که استان خراسان جنوبی با مشکلات اقتصادی گوناگونی دست‌و‌پنجه نرم می‌کند. این استان محروم کشور با مشکلات عدیده زیرساختی و همینطور کمبود منابع مالی به علت خشکسالی و مهاجرت مواجه است. کمبود فضاهای آموزشی، دوشیفته شدن مقطعی کلاس‌ها در شهرستان بیرجند، و مشکلات مالی مدارس شبانه‌روزی به علت شناور شدن نرخ دلار از جمله این مشکلات هستند.

پیش‌تر نیز محمدرضا بیکی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی گفته بود «۱۴ درصد کلاس‌های درس استان که شامل هزار و ۲۵۷ کلاس درس می‌شود تخریبی هستند.»

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.