ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کشته شدن یک شهردار ایالت یوتای آمریکا در افغانستان

برنت تیلور، شهردار اوجن شمالی و عضو گارد ملی یوتا برای انجام ماموریت به افغانستان رفته بود که در حمله یک سرباز افغان کشته شد.

شهردار اوجن شمالی شهری در ایالت یوتای آمریکا شنبه ۱۲ آبان در افغانستان کشته شد. دلیل کشته شدن او «حمله‌ خودی» ذکر شده است. یک فرد دیگر نیز در این حمله زخمی شده.

برنت تیلور در حمله یک سرباز افغان کشته شد ـ عکس:‌ @rahmanrahmanee

به گزارش روزنامه «نیویورک تایمز»، برنت تیلور، شهردار اوجن شمالی و عضو گارد ملی یوتا برای انجام ماموریت به افغانستان رفته بود. او به طور موقت از سمت خود به عنوان شهردار کناره‌گیری کرده بود.

بر اساس بیانیه یک سخنگوی سازمان پیمان نظامی آتلانتیک شمالی (ناتو) در افغانستان،‌ مهاجم عضو نیروهای امنیتی افغان بود و گزارش‌های اولیه نشان می‌دهد که او بلافاصله پس از حمله از سوی سایر نیروهای افغان کشته شده.

رسانه‌های امریکایی نوشته اند که تیلور پیشتر نیز بارها برای انجام ماموریت به عراق و افغانستان اعزام شده بود.

دو هفته پیش در حمله دیگری یک سرباز امریکایی زخمی شد. در آن حمله، اسکات میلر ژنرال ارتش امریکا و فرمانده نیروهای ناتو در افغانستان حضور داشت که توانست بدون جراحت از مهلکه فرار کند. با این حال دو مقام افغان در حمله دو هفته پیش کشته شدند. طالبان مسولیت آن حمله را پذیرفت.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.