ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کشف بیش از ۲۰۰ گور جمعی در عراق

بیش از ۲۰۰ گور دست‌جمعی که بقایای هزاران قربانی در آنها مدفون است، در عراق کشف شده است. این گورها، در مناطقی که در کنترل نیروهای داعش بوده‌اند پیدا شده. انتظار می‌رود در ماه‌ها و سال‌های آینده گورهای بیشتری از این نوع کشف شود.

عکسی از یک گور جمعی در عراق متعلق به سال ۲۰۱۵

گورهای دست‌جمعی در مناطق شمالی و غربی عراق در کرکوک و انبار پیدا شده‌اند و حدود ۱۲ هزار بدن در آنها مدفون شده است. کوچک‌ترین گور جمعی که در غرب موصل کشف شده، مدفن ۸ قربانی بوده و در بزرگ‌ترین گور کشف شده در جنوب موصل، تا چهار هزار نفر دفن شده‌اند.

گروه موسوم به دولت اسلامی، داعش، بین ژوئن ۲۰۱۴ تا دسامبر ۲۰۱۷. مناطق بزرگی از عراق را در تصرف داشت.

گورهای کشف شده مدارک مهمی درباره جنابات جنگی داعش و جنایت علیت بشریت و نسل کشی این گروه به دست می‌دهند که می‌توانند در دادگاه‌های رسیدگی به این جنایات مورد استفاده قرار گیرند.

اجساد کشف شده در این گورها متعلق به زنان، مردان، کودکان، افراد سالمند و معلول، نیروهای مسلح عراق، پلیس و برخی از افراد خارجی است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.