ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ترامپ گفته‌های مکرون را برای تشکیل ارتش اروپایی توهین‌آمیز دانست

ترامپ در توییتر خود نوشته: «شاید لازم باشد اروپا قبل از هر چیز سهم خود از ناتو را پرداخت کند. آمریکا تاکنون بخش بسیار بزرگی از آن را پرداخت کرده است.»

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده، اظهارات امانوئل مکرون، رئیس جمهوری فرانسه درباره ضرورت تشکیل «ارتش اروپایی» را «بسیار توهین‌امیز» خوانده است.

دونالد ترامپ که به فرانسه سفر کرده، عصر جمعه به محض ورود به این کشور در توییتر خود نوشت: «رئیس جمهوری فرانسه پیشنهاد داده اروپا برای محافظت خود در برابر آمریکا، چین و روسیه، ارتش خود را تشکیل بدهد. این بسیار توین آمیز است. شاید لازم باشد اروپا قبل از هر چیز سهم خود از ناتو را پرداخت کند. آمریکا تاکنون بخش بسیار بزرگی از آن را پرداخت کرده است.»

مکرون روز چهارشنبه ۱۶ آبان گفته بود اروپا باید در زمینه دفاعی کمتر به آمریکا وابسته باشد و باید ارتش خود را برای دفاع در برابر چین، روسیه و حتی ایالات متحده تشکیل دهد.

امانوئل مکرون اروپا را قربانی اصلی اقدام اخیر آمریکا در خروج از پیمان موشک‌های هسته‌ای با روسیه دانسته است.

پیمان موشک‌های هسته‌ای که سال ۱۹۸۷ امضا شد، با هدف از میان بردن موشک‌های هسته‌ای و متعارف کروز با برد ۵۰۰ تا هزار، و هزار تا ۵۵۰۰ کیلومتر بسته شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.