ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کرمانشاه یک سال پس از زلزله

یک سال از زلزله ویرانگر استان کرمانشاه می‌گذرد. هنوز گروه قابل توجه‌ای از بازماندگان این زلزله همچنان در چادر و کانکس زندگی می‌کنند. بر اساس آمار رسمی در اثر این زلزله ۵۷۴ نفر جان خود را از دست دادند و ۹٬۳۸۸ نفر نیز زخمی و حدود ۷۰٬۰۰۰ نفر بی‌خانمان شدند.

یک سال از زلزله ویرانگر استان کرمانشاه می‌گذرد. ۲۱ آبان ۹۶ در حوالی ازگله در استان کرمانشاه، زلزله‌ای ۷/۳ ریشتری به وقوع پیوست. در این زلزله آسیب‌های فراوانی به ساختمان‌ها و زیرساخت‌های شهرها و روستاهای نزدیک به مرکز زلزله وارد شد. پس از یک سال هنوز گروه قابل توجه‌ای از بازماندگان این زلزله همچنان در چادر و کانکس زندگی می‌کنند. به گفته مرتضی کوهی، معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، ۹۱ کودک در زلزله استان بی‌سرپرست شده‌اند که از این تعداد ۳۱ مورد مادر و ۴۷ مورد پدرشان جان باخته و ۱۳ مورد نیز هر دو والدین خود را از دست دادند. بر اساس آمار رسمی در اثر این زلزله ۵۷۴ نفر جان خود را از دست دادند و ۹٬۳۸۸ نفر نیز زخمی و حدود ۷۰٬۰۰۰ نفر بی‌خانمان شدند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.