ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

جان بولتون: به ایران چنان فشار می‌آوریم تا صدای خردشدن دنده‌هایش را بشنویم

مشاور امنیت ملی رئیس جمهوری آمریکا می‌گوید هم‌زمان که تهران سعی می‌کند راهی برای دور زدن تحریم‌ها و محدودیت‌ها در خرید و فروش نفت و معاملات بانکی پیدا کند،‌ آمریکا فشار تحریم‌ها را بر ایران بیشتر خواهد کرد

مشاور امنیت ملی رئیس جمهوری آمریکا می‌گوید هم‌زمان که تهران سعی می‌کند راهی برای دور زدن تحریم‌ها و محدودیت‌ها در خرید و فروش نفت و معاملات بانکی پیدا کند،‌ آمریکا فشار تحریم‌ها را بر ایران بیشتر خواهد کرد.

جان بولتون، مشاور امنیت ملی رئیس جمهوری آمریکا

جان بولتون با لحن معمول در سیاست خارجی کنونی آمریکا،‌ گفت: «هدف از ابتدا این بوده است که صادرات نفت ایران به صفر برسد. قصد ما این است که فشار زیادی بر روی آن‌ها بیاوریم. به قول بریتانیایی‌ها چنان فشار بده تا صدای خردشدن دنده‌هایشان دربیاید.»

آمریکا ۴ نوامبر / ۱۳ آبان دور دوم تحریم‌ها علیه ایران را به اجرا گذاشت و دونالد ترامپ، رئیس جمهوری این کشور علاوه بر بازگردان تحریم‌های دوران باراک اوباما، بیش از ۳۰۰ نفر را در فهرست تحریم‌ها قرار داد.

پیش‌تر حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران با توجه به معافیت موقت هشت کشور واردکننده نفت ایران از تحریم‌ها گفته بود که واشنگتن نمی‌تواند صادرات نفت ایران را به صفر برساند.

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران نیز در گفت‌وگو با روزنامه «العربی الجدید» بار دیگر بر این تأکید کرد که «آمریکا نمی‌تواند صادرات نفت ایران را صفر کند... ایران قدرت صادرات نفت خود را دارد و بازار هم به آن نیاز دارد».

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.