ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مکارم شیرازی: دولت به جای سرگرم کردن مردم به حضور در ورزشگاه‌ها برای گرانی کاری کند

ناصر مکارم شیرازی، از مراجع دینی شیعه، به دولت توصیه کرد که برای حل گرانی‌ها اقدام کند. او گفت دولت باید کاری برای گرانی روزافزون انجام دهد و سر مردم را به حضور در ورزشگاه‌ها گرم نکند و به واقعیت‌ها فکر کند.

ناصر مکارم شیرازی، از مراجع دینی شیعه، به دولت توصیه کرد که برای حل گرانی‌ها اقدام کند. او گفت دولت باید کاری برای گرانی روزافزون انجام دهد و سر مردم را به حضور در ورزشگاه‌ها گرم نکند و به واقعیت‌ها فکر کند.

ناصر مکارم شیرازی، از مراجع دینی شیعه

اشاره مکارم شیرازی به طرح دوباره مسئله حضور زنان در ورزشگاه‌هاست. در آخرین مورد در جریان مسابقه نهایی جام باشگاه‌های آسیا در دیدار پرسپولیس با کاشیمای ژاپن عده محدودی از زنان گزینشی موفق شدند وارد ورزشگاه آزادی شوند. این اقدام به دلیل احتمال محرومیت از سوی فدراسیون جهانی فوتبال صورت گرفت.

حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران در جلسه شورای عالی اجتماعی کشور موافقت خود را با مسئله حضور زنان در ورزشگاه‌ها ابراز کرده و گفته بود: «چه ایرادی دارد که بخشی از استادیوم ورزشی که هیچ منافاتی با قانون و شرع و مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی ندارد، به بانوان اختصاص یابد».

مکارم شیرازی قبلاً نیز از دولت روحانی خواسته بود به جای تدوین آیین‌نامه‌ای برای ورود زنان به ورزشگاه‌ها به فکر نان باشد.

این مرجع دینی شیعه در جلسه درس خارج فقه خود همچنین تحریم‌های آمریکا را یک «دیکتاتوری کامل وحشیانه» و خلاف منافع ملی دانست و خروج آمریکا از برجام را بدتر از «جاهلیت عرب» خواند: « این دنیا، مکانی بوده که یک چنین شرایطی در آن حاکم است قراردادی بسته‌اند که یک‌طرفه از آن خارج می‌شوند در زمان جاهلیت عرب هم عرب‌ها به قراردادها احترام می‌گزاردند، این از جاهلیت عرب هم بدتر می‌شود که یک‌طرفه از قرارداد خارج شوی».

او امکان مذاکره دوباره با آمریکا را رد کرد و گفت: «برخی می‌گویند بیایید دوباره مذاکره کنیم، آیا بیاییم با یک دیکتاتور وحشی مذاکره کنیم؟ مسائلی همچون مسئله سپاه پاسداران، موشک‌ها، خروج ایران از سوریه را نوشته‌اند و می‌گویند باید به این مسائل عمل کنید، این‌ها یک‌مشت مسائل نامربوط غلط و بی‌معنی است که مطرح می‌کنند.»

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.