ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

جشن عروسی یک‌نفره نامزد یکی از قربانیان سقوط هواپیما در اندونزی

یک زن اندونزیایی که نامزدش را در سقوط هواپیمای مسافربری لاین ایر از دست داده، لباس عروسی پوشید و عشقش را به نامزد از دست‌رفته‌اش اظهار کرد.

یک زن اندونزیایی که نامزدش را در سقوط هواپیمای مسافربری لاین ایر از دست داده است، در روزی که قرار جشن عروسی داشتند لباس عروسی پوشید و عشقش را به نامزد از دست‌رفته‌اش اظهار کرد.

اینتان سیاری - عکس از حساب کاربری او در اینستاگرام

۲۹ اکتبر/۷ آبان   هواپیمای بوئینگ متعلق به شرکت هواپیمایی «لاین ایر» (Lion Air) اندونزی با ۱۸۹ سرنشین در دریا سقوط کرد. در زمان سقوط هواپیما ۱۷۸ فرد بالغ، یک کودک، دو نوزاد، دو خلبان و ۶ خدمه پرواز، در داخل هواپیما حضور داشتند. ۲۰ نفر از کارمندان وزارت دارایی اندونزی نیز از سرنشینان این هواپیما بودند.

ریو ناندا پراتما، نامزد ایتان سیاری در بین ۱۸۹ نفری بود که ۲۹ اکتبر/۷ آبان در جریان سقوط بوئینگ ۳۷۳ در دریا کشته شدند. ساری و پراتما هر دو ۲۶ ساله بودند و پراتما که در سمیناری در جاکارتا شرکت کرده بود به خانه باز می‌گشت تا جشن عروسی را برگزار کنند. آنها قبل از این حادثه به شوخی قرار گذاشته بودند که اگر پراتما به جشن عروسی نرسید سیاری جشن را برگزار کند و عکس‌های خود را با لباس عروسی برای او بفرستد.

سیاری به آسوشیتدپرس گفت:

«آن‌موقع برای ما شوخی بود. او به من می‌گفت که هرچه شد باز هم لباس عروس را که خودش برای من انتخاب کرده بود بپوشم، آرایش کنم، با دسته‌ای رز سفید در دست از خودم عکس بگیرم و برای او بفرستم. پراتما عشق اول من بود و ما ۱۳ سال بود که با هم بودیم».

شنبه او در جمع اقوام و دوستانش به این قول عمل کرد. او در اینستاگرام نوشت:

«با وجود اینکه نمی‌توانم توصیف کنم چقدر غصه‌دارم باید برای تو لبخند بزنم. نباید غمگین باشم و همانطور که همیشه به من می‌گفتی باید قوی بمانم».

تحقیقات در مورد علت سقوط این هواپیما در جریان است. برخی از گزارش ها می‌گویند سنسورهایی که مانع از توقف هواپیما می‌شوند روز قبل از پرواز عوض شده بودند و این می‌تواند باعث بوجود آمدن مشکلات دیگر شده باشد. هنوز جسد همه قربانیان پیدا نشده است و جستجوها برای یافتن دستگاه ضبط صدای کابین خلبان ادامه دارد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.