ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تجاوز یک مجرم سابقه‌دار به پسر‌بچه‌‌های ۱۲-۱۳ ساله در شوشتر

احمد تن‌تن مجرم سابقه‌دارِ شهر شوشتر که بارها زندانی شده، با تهیه فیلم از قربانیان تجاوزش، آنها را تهدید کرده است.

بر اساس خبری در شبکه‌های اجتماعی، عکس‌هایی از تجاوز یک مجرم سابقه‌دار به پسر‌بچه‌‌های ۱۲-۱۳ ساله در شهرستان شوشتر منتشر شده است. مسیح علی‌نژاد، خبرنگاری که فیلم‌ این تجاوزها را دریافت کرده، نوشته که به دلیل دلخراش و زننده بودن فیلم‌ها، قادر به پخش‌شان نیست.

بر اساس این خبر، احمد تن‌تن مجرم سابقه‌دارِ شهر شوشتر که بارها زندانی شده، با تهیه فیلم از قربانیان تجاوزش، آنها را تهدید کرده است. او آخرین بار به واسطه یکی از بستگانش که از یک خانواده پر نفوذ در این شهر است آزاد شده است.

احمد تن‌تن در دوران آزادی به همراه دو نفر از دوستانش به پسربچه‌های نوجوان ۱۲-۱۳ ساله تجاوز کرده و از صحنه‌ی تجاوزها و قربانیانش فیلم گرفته با این فیلم‌ها بچه‌ها را تهدید کرده بود که اگر به خانواده‌ها اطلاع بدهند فیلم‌ها را منتشر می‌کند و‌ آبروی آنها می‌رود.

در فیلم‌هایی که به دست مسیح علی‌نژاد رسیده چهار کودک با ترس و وحشت قربانی این متجاوز هستند و او به دوستش با اشاره می‌گوید که از این صحنه‌ها فیلم بگیرد.

بر اساس این گزارش، خبر این تجاوز در شهر پیچیده و فیلم‌های تجاوز به دست خانواده‌ برخی از کودکان رسیده تا با ایجاد رعب و وحشت خانواده‌ها را از شکایت بازدارند.

برخی از نزدیکان این کودکان می‌گویند که نه تنها از طرف متجاوز بلکه از طرف پلیس هم تهدید شده‌اند که به هیچ عنوان حق ندارند با رسانه‌ها درباره این فیلم‌ها و تجاوزها حرف بزنند و در صورت رسانه ای شدن، با آنها برخورد قضایی خواهد شد.

گفته می‌شود بسیاری از این خانواده‌ها از طبقه محروم و بی‌بضاعت هستند که کودکان‌شان به دلیل فقدان امکانات تفریحی در شهر شوشتر ظهرها در خیابان‌ها بازی می‌کردند که همین باعث شده تا طعمه‌ متجاوز شوند.

این خانواده ‌های بی‌بضاعت امکان دسترسی به وکیل را ندارند و نگران هستند که طرح شکایت آنها باعث شود متجاوز یک بار دیگر آزاد شود و از کودکان قربانی و خانواده‌های‌شان انتقام بگیرد. گفته می‌شود بار دیگر خانواد‌ه‌ی این متجاوز به دنبال این هستند که با مدارک پزشکی و‌ گواهی اختلالات روانی پرونده را مختومه کنند.

فیلم‌ تجاوز به چهار کودک نزد مسیح علی‌نژاد محفوظ است و گفته شده که تعداد قربانیان بیشتر از چهار نفر است.

اخبار تجاوز به کودکان به ویژه کودکان پسر در مدارس یا کلاس‌های آموزشی هر از گاهی منتشر می‌شود. در آخرین نمونه‌ها خانواده‌ها گزارش دادند که ناظم یک مدرسه در تهران به نام مدرسه استاد معین، به تعدادی از شاگردان تجاوز کرده است. فرد متهم به آزار جنسی دانش‌آموزان به ۱۰ سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد.

سعید طوسی قاری مشهور قرآن، کارشناس شورای عالی قرآن، مؤذن مصوب صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، عضو گروه ملی تواشیح پیامبر اعظم و آموزگار کلاس‌های قرآن با تمرکز بر آموزش نوجوانان، در سال ۱۳۹۰ به «ارتکاب به ارتباطات ناسالم با نوجوانان» متهم شد اما سرانجام اواخر سال گذشته دادگاه تجدید نظر او را از این اتهام تبرئه کرد.

دادگاه تجدید نظر در حکم تبرئه سعید طوسی اعلام کرده بود که «شوخی‌های رکیک و زننده و بیان مطالب غیراخلاقی و حتی ماساژ دادن و ملاعبه، از ارکان متشکله بزه محسوب نمی‌شود.»

لایحه حمایت از اطفال و نوجوانان که در بخش‌های مختلف به موضوع آزار جنسی پرداخته است، بیش از ۱۰ سال است در انتظار تصویب است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • امیرحسین دلسوز مردم

    #برابری بین مسئولان و مردم