ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

استقبال معترضان در خوی با سنگ و شعار «بی‌شرف، بی شرف» از روحانی

حسن روحانی دوشنبه ۲۸ آبان در جریان سفرهای استانی خود به خوی سفر کرد. معترضان با سر دادن شعار و پرتاب سنگ از رئیس جمهوری اسلامی استقبال کردند.

حسن روحانی دوشنبه ۲۸ آبان در جریان سفرهای استانی خود به خوی سفر کرد. معترضان با سر دادن شعار و پرتاب سنگ از  رئیس جمهوری اسلامی استقبال کردند.

دوشنبه ۲۸ آبان : سفر پرحاشیه حسن روحانی به خوی

در رسانه‌های رسمی ابتدا خبر سخنرانی روحانی درباره تدوام صدور نفت ایران به رغم تحریم‌های آمریکا درج شد. سپس چند ساعت بعد در شبکه‌های اجتماعی فیلم‌هایی از تجمع اعتراضی مردم خشمگین خوی منتشر شد. بر اساس این فیلم‌ها معترضان با شعار «بی‌شرف، بی شرف» و پرتاب سنگ از حسن روحانی استقبال کرده‌اند.

روحانی در بخشی از سخنانش در خوی گفته بود ملت ایران در ۲۲ بهمن پاسخ تحریم‌های ۱۳ آبان ایالات متحده آمریکا را می‌دهد:

«می‌خواستند ۱۳ آبان ایران را آشفته و در غم و اندوه ببینند اما مردم ایران با مقاومت و ایستادگی روز ۱۳ آبان را روز قدرت و ایستادگی ملت در برابر دشمنان نشان دادند. ملت ما پاسخ آمریکا را در روز ۲۲ بهمن امسال می‌دهد.»

در یکی دیگر از فیلم‌هایی که از استقبال ویژه معترضان خوی از رئیس جمهوری اسلامی منتشر شده، مجری مراسم، هنگام ورود روحانی به ورزشگاه «شهید چمران» - محل برگزاری سخنرانی‌ - فریاد می‌زند: «عطر گل محمدی ...»

مردم در پاسخ می‌‌گویند: «تراکتور، تراکتور.»

خبرهای تأیید نشده‌ای از درگیری نیروی انتظامی با معترضان در شهر خوی منتشر شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • صدیق

    حسن فریدون بهمراه خامنه‌ای باید در دادگاه به جرم آسیب رساندن به مردم و کشور ایران (خیانت) محاکمه شوند. خامنه‌ای هیچ دفاعی از عملکرد غلط خود در این سه دهه ندارد، باید هر چه زودتر کشور و قدرت را به مردم بازگرداند، این تنها راهی است که شاید بخشی از خیانتهایش را جبران کند. درصورتی که از این فرصت آخر در جهت منافع مردم و کشور استفاده نکند، چه زنده، و یا مرده، روزی به کارنامه اعمالش در دادگاهی، رسیدگی خواهد شد، و لعنت ابدی برای همیشه طوق گردنش خواهد افتاد.

  • مهران

    با سلام مردم کم کم به بی شرف بودن حسن فریدون و دولت او به یک باور رسیده اند. حسن فریدون یک خائن به کشور و یک جاسوس انگبیسیست. او و تعدادی از وزرایش باید در دادگاه به جرم خیانت به کشور محاکمه شود.

  • ناصر

    عکس العمل مردم آسیب دیده اقتصادی از سو مدیریت دولت یک رفتار طبیعی به نظر میرسد .. وای به روزی که مسولین مورد بی مهری مردم قرا ر گیرند . باید توجه داشت .رفتار های نمایشی مدیران دولتی دیگر قادر نخواهد . اقتصاد به پوچی گرایده را با حضور این مدیران مجدد احیا نماید