ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

#اعتراضات: مسئولان دولتی پاسخگوی مطالبات کارگران بیمارستان خمینی کرج نیستند

عدم پرداخت حق بیمه کارگران در آستانه بازنشستگی بیمارستان خمینی کرج، بازنشتسگی آنان را با مانع روبرو کرده است. آنها طی دو سال گذشته ۲۴ مرتبه تجمع کردند.

کارگران و کارکنان بیمارستان خمینی کرج باردیگر در خیابان‌های مقابل این بیمارستان تجمع کردند. نایب رئیس شورای اسلامی کار این بیمارستان گفت که به‌رغم اعتراض‌های بسیار تا به حال پاسخی از مسئولان مربوطه نگرفته‌اند.

تجمع کارگران بیمارستان خمینی کرج - ۵ آذر ۱۳۹۷

حدود ۲۵۰ تن از کارگران و کارکنان بیمارستان خمینی کرج دوشنبه ۵ آذر برای بیست و چهارمین مرتبه طی دو سال گذشته دست به اعتراض زدند.

آنها که از شش ماه تا یکسال حقوق عقب افتاده دارند، اینبار با بخشی از تجهیزات و وسایل کار در خیابان‌های مقابل بیمارستان راهپیمایی کردند. کارگران کاغذنوشته‌هایی به همراه داشتند که بر روی آن نوشته بودند: ما کارکنان بیمارستان بیش از یک سال است که حقوق نگرفته‌ایم.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز که سهامدار عمده بیمارستان خمینی کرج به شمار می‌رود، پیشتر از واگذاری بیمارستان به یک گروه پزشکی خصوصی خبر داده بود.

در حالیکه مدیربیمارستان نیز این خبر را تائید کرده و گفته بود که مشکل حقوق عقب افتاده کارکنان با حضور مالکان جدید حل خواهد شد، قاسم طاهری نایب رئیس شورای اسلامی کار بیمارستان خمینی فاش کرد: واگذاری بیمارستان دروغ است.

مسئولان سازمان همیاری شهرداری‌های البرز و مدیران بیمارستان تا به حال نه توضیحی در باره وضعیت مالکیت بیمارستان ارائه کرده و نه دستمزد معوق کارکنان و کارگران را پرداخت کرده‌اند.

کارگران و کارکنان بیمارستان خمینی کرج هم از روزهای پایانی آبان بار دیگر در اعتراض به این وضعیت در محل کار تجمع کردند.

به گفته طاهری  این کارگران از دو سال پیش بیش از ۲۴ مرتبه مقابل نهادهای دولتی و سازمان همیاری‌ شهرداری‌های البرز و محل کار تجمع و با بسیاری از مسئولان استان و نمایندگان مجلس دیدار کردند «اما هیچکس به مطالبات آنها پاسخ درخوری نداده است».

او گفت که «به‌خاطر کوتاهی مسئول مالی بیمارستان در رسیدگی به بیمه‌های کارکنان در آستانه بازنشستگی، تاخیر در بازنشستگی آنها رخ داده است و آنها با مشکلات بسیاری مواجه شده‌اند».

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.