ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کارگران شهرداری لالی ۱۱ ماه حقوق عقب‌افتاده دارند

وضعیت معیشتی کارگران شهرداری وخیم است و آنها ناچارند از نانوایی‌ها نان نسیه بگیرند. شهردار لالی وعده کرده؛ دستمزد معوق کارگران تا چند روز آینده پرداخت شود.

وعده شهرداری سنندج برای پرداخت دستمزد عقب افتاده کارگران محقق نشد. در لالی خوزستان هم کارگران شهرداری در اعتراض به پرداخت نشدن دستمزد تجمع کردند.

کارگران شهرداری لالی در میدان «شهدای ۲۱ دی» تجمع کردند- ۶ آذر ۱۳۹۷

به گزارش منابع خبری ۳۰ کارگر شهرداری لالی استان خوزستان سه‌شنبه ۶ آذر در اعتراض به پرداخت نشدن دستمزدهایشان در میدان «شهدای ۲۱ دی» این شهر تجمع کردند.

اتحادیه آزاد کارگران گزارش کرد: این تجمع پس از ۴ روز اعتصاب کارگران و عدم پاسخگویی مسئولان شهرداری، اعتراض خود را به خیابان آوردند.

برپایه این گزارش یکی از کارگران شهرداری به نام بهرام رحیمی در جریان تجمع امروز دچار حمله قلبی و به بیمارستان منتقل شد.

پس از این واقعه کارگران معترض نیز به‌رغم حضور پرشمار ماموران امنیتی و پلیس به سمت ساختمان دادگستری حرکت کردند و در آنجا خواستار پرداخت دستمزد عقب افتاده خود شدند.

یکی از کارگران شهرداری لالی که نامش فاش نشد، وضعیت معیشتی کارگران را«بسیار وخیم» توصیف کرد و گفت: کارگران مجبورند نان روزانه خود را از نانوایی‌ها نسیه بگیرند.

به گفته کارگران، کارفرما و مسئولان شهرداری دستمزد ۱۱ ماه گذشته آن‌ها را پرداخت نکرده‌‌اند.

کارگران شهرداری لالی که پس از وعده دادستان مبنی بر پرداخت دستمزد معوق آنان در روزهای آینده به تجمع خود پایان دادند، اعلام کردند: «چنانچه این‌بار هم وعده مسئولین محقق نخواهد شد، اعتراضات خود را تشدید خواهند کرد».

در سنندج نیز در حالیکه شهرداری این شهر وعده کرده بود دستمزد معوق کارگران را پرداخت کند، بحران اقتصادی را مانع پرداخت به موقع دستمزد کارگران اعلام کرد.

حشمت‌الله سیدی بدون اینکه زمان دقیق پرداخت دستمزدها را اعلام کند، تنها گفت که شهرداری هم تلاشش را می‌کند تا حقوق کارگران و کارکنان به موقع پرداخت شود. کارگران شهرداری سنندج دو تا شش ماه دستمزد معوق دارند.

علاوه بر این بخشی از دستمزد کارگران شهرداری‌های شوشتر، خنافر، آبادان، شادگان و اهواز نیز پرداخت نشده است. کارگران این شهرداری‌ها طی هفته‌های گذشته بارها در اعتراض به این وضعیت تحصن و تجمع کردند.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.