ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

گذراندن شب‌های سرد در چادر از وحشت زلزله

وحشت اهالی مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه از پس‌لرزه‌ها

با گذشت چند روز از زلزله ۶,۴ ریشتری در استان کرمانشاه٬ برخی از اهالی مناطق زلزله‌زده شب‌های سرد را در چادر سر می‌کنند. آنها از وحشت پس‌لرزه‌هایی که بارها این مناطق را لرزانده٬ ترجیح می‌دهند زیر سقف نباشند.

کانون زلزله در عمق ۷ کیلومتری زمین، در ۱۷ کیلومتری سرپل ذهاب، ۱۸ کیلومتری قصر شیرین و ۳۳ کیلومتری گیلان‌ غرب گزارش شده است.

[sliderpro id="670"]

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهمن

    مردم کرمانشاه بدلیل فقر و نداشتن سرپناه مناسب است که ترجیح می‌دهند زیر سقف نباشند. چون بخوبی می‌دانند با اولین لرزش زمین سقف فرو می‌ریزد. لذا چون توان مالی مناسب برای خرید منزل نو ندارند، و حمایتهای دولت هم برای مقاوم سازی در حد صفر است، ناچار تحمل سرما را به ماندن احتمالی زیر آوار ترجیح می‌دهند. متأسفانه بخش زیادی از بافت شهری در استانهای مختلف، حتی تهران، را ساختمانهای فرسوده تشکیل می‌دهند که در مقابل زلزله های خفیف هم توان مقاومت ندارند. اولویت یک حکومت جدید در ایران، احتمالاً باید سرمایه گذاری گسترده در زمینه تهیه مسکن مناسب برای شهروندان کرمانشاه باشد. در غیر اینصورت در آینده نزدیک جمعیت زیادی از مردم کرمانشاه مجبور به مهاجرت به سایر نقاط کشور خواهند شد.