ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

#اعتراضات: کارگران شهرداری در چند شهر اعتصاب کردند

کارگران قطار شهری اهواز در اعتراض به یک‌سال و نیم معوقات مزدی برای دومین روز پیاپی تجمع کردند. در اندیمیشک و بندر خمینی هم کارگران به پرداخت نشدن مطالبات مزدی اعتراض کردند.

کارگران شهرداری‌ها در چند شهر استان خوزستان در اعتراض به پرداخت نشدن دستمزدهایشان تحصن کردند. در بیجار استان کردستان هم کارگران پس از سه روز اعتصاب به محل کار بازگشتند.

سفره خالی کارگران قطار شهری اهواز در اعتراض به ۱۸ ماه معوقات مزدی- ۱۱ آذر ۱۳۹۷

به گزارش منابع خبری کارگران شهرداری اندیمشک و بندر خمینی در استان خوزستان یکشنبه ۱۱ آذر برای دومین روز پیاپی مقابل ساختمان شهرداری تجمع کردند.

در اندیمشک کارگران شهرداری بیش از ۱۳ ماه دستمزد ماهیانه عقب‌افتاده دارند. یک عضو شورای شهر اندیمشک دستمزد معوق کارگران شهرداری را تائید کرده و گفته است که شهرداری باید پاسخگوی این مسئله باشد و نه شورای شهر. اعظمی دارش شمار کارگران معترض را ۱۰ تا ۱۵ نفر اعلام کرده است.

تجمع کارگران شهرداری بندر خمینی

در بندر خمینی هم کارگران خدمات شهری شهرداری در اعتراض به پرداخت نشدن سه ماه دستمزد دست از کار کشیدند و مقابل ساختمان شهرداری تجمع کردند. یک کارگر معترض که نامش فاش نشد، به خبرگزاری رسمی دولت جمهوری اسلامی ایران، ایرنا، گفت: تحمل وضعیت برای کارگران و خانواده‌هایشان طاقت‌فرسا شده و مدیران شهرداری پاسخگوی مشکلات آنها نیستند.

محسن بیرانوند فرماندار ماهشهر بدون بیان جزئیات «مشکلات مالی عدیده شهرداری» را دلیل پرداخت نشدن دستمزد کارگران اعلام کرد و گفت که مدیران شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر قول داده‌اند تا چند روز آینده مطالبات کارگران را پرداخت کنند.

به گفته او در صورتی که شهرداری اقدامی انجام ندهد، حقوق معوقه کارگران از محل ارزش افزوده شهرداری در اداره دارایی پرداخت خواهد شد.کارگران شهرداری بند ر خمینی پیش از این هم بارها در اعتراض به پرداخت نشدن دستمزدهایشان تجمع کرده بودند.

سفره خالی کارگران قطار شهری اهواز

کارگران قطار شهری اهواز صبح یکشنبه ۱۱ آذر برای دومین روز پیاپی مقابل ساختمان سازمان قطار شهری اهواز تجمع و سفره خالی نمادین پهن کردند.

کارگران گفته‌اند که بیش از یک سال و نیم معوقات مزدی دارند و کارفرما به‌رغم اعتراضات چندباره مطالبات کارگران را پرداخت نمی‌کند.

مجری پروژه قطار شهری اهواز شرکت «کیسیون» است. این شرکت تابستان امسال ۵۰ کارگر را اخراج کرد. شمار کارگران این پروژه در حال حاضر ۱۷۵ تن اعلام شده است.

بازگشت به کار کارگران شهرداری بیجار

در بیجار استان کردستان هم کارگران شهرداری بیجار پس از سه روز تحصن، با پرداخت شدن بخشی از مطالبات به محل کار بازگشتند. کارگران خدمات شهری شهرداری بیجار هفته گذشته در اعتراض به پرداخت نشدن دستمزدهایشان، جمع‌آوری زباله را متوقف کردند.

براساس اعلام روابط عمومی شهرداری بیجار بخشی از مطالبات کارگران معترض پرداخت شده و بخش دیگری نیز در هفته‌های آینده پرداخت خواهد.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.