ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کارگران شهرداری آبژدان اندیکا و حمیدیه در اعتراض به ۹ ماه دستمزد معوق اعتصاب کردند

دستمزد کارگران شهرداری حمیدیه و آبژدان اندیکا از آغاز سال جاری پرداخت نشده است. در آبادان نیز کارگران سه ماه مطالبات مزدی معوق دارند.

کارگران شهرداری‌ها در چهار شهر استان خوزستان دست از کار کشیدند. در اهواز نیز کارگران قطار شهری در اعتراض به پرداخت نشدن بیش از یک‌سال و شش ماه دستمزد، برای سومین روز پیاپی تجمع کردند.

تچمع کارگران شهرداری حمیدیه- عکس: آرشیو

کارگران پروژه قطار شهری اهواز برای سومین روز پیاپی مقابل دفتر این سازمان تجمع کردند. این کارگران از شنبه ۱۰ آذر در اعتراض به ۱۸ ماه دستمزد معوق دور تازه تجمع را آغاز کردند.

به گزارش خبرگزاری رسمی دولت جمهوری اسلامی ایران، ایرنا، در سومین روز این اعتراض از حضور نمایندگان شرکت کیسون، پیمانکار پروژه قطار شهری اهواز، در جمع کارگران معترض خبر داد. نمایندگان شرکت از معترضان خواستند که به محل کار خود بازگردند.

در آبادان نیز کارگران شهرداری منطقه سه در اعتراض به سه ماه پرداخت نشدن دستمزدهایشان باردیگر مقابل ساختمان شهرداری تجمع کردند.

حسن کمری عضو شورای شهر آبادان در ارتباط با این مسئله گفت که شورای شهر در تلاش است تا دستمزد معوق کارگران در هفته جاری پرداخت شود.

علاوه بر این کارگران شهرداری حمیدیه و آبژدان اندیکا در استان خوزستان هم دست از کار کشیدند. دستمزد کارگران این دو شهرداری از ماه قبل پرداخت نشده است.

عدنان سیاحی رئیس شورای اسلامی شهر حمیدیه تاخیر ۹ ماهه در پرداخت دستمزد کارگران را تائید کرده و گفته که «به دلیل شکایت کارگران حساب پیمانکاران بسته شده است و با به مناقصه گذاشتن خدمات بخش فضای سبز حمیدیه سه پیمانکار جدید بر سر کار خواهند آمد که امیدواریم مشکلات معیشتی این کارگران به زودی حل شود».

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.