ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آخرین ضربه کمیته نمایندگان برگزیت قبل از رای‌گیری: رفتن به سوی ناشناخته‌ها

گزارش انتقادی کمیته چندحزبی برنامه خروج از اتحادیه اروپا می‌گوید این قرارداد روشن نیست و اطمینانی درباره آینده روابط تجاری بریتانیا با اتحادیه اروپا در ۵ تا ۱۰ سال‌ آینده نمی‌دهد.

ترزا می، نخست وزیر بریتانیا، برای تصویب قرارداد برگزیت در حال مبارزه است: مبارزه‌ای برای خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا و آینده خود او به عنوان نخست وزیر بریتانیا اما قرارداد برگزیت ترزا می از سوی کمیته نمایندگان پارلمان که مسوولیت تدقیق آن را به عهده داشتند، «یک قدم بزرگ به سوی ناشناخته‌ها» خوانده شده است.

بیش از پنج میلیون بریتانیایی درخواستی را برای لغو برگزیت امضا کرده اند ــ عکس از آرشیو

گزارش انتقادی کمیته چندحزبی برنامه خروج از اتحادیه اروپا، که روز یکشنبه ۹ دسامبر به همراه نام نویسندگان آن منتشر شده، قرار است از سوی نمایندگان پارلمان این کشور برای تصمیم‌گیری درباره رایی که به این طرح خواهند داد، مورد استفاده قرار گیرد.

هیلاری بن، رییس این کمیته گفته: «برگزیت، قدم بزرگی به سوی ناشناخته‌ها خواهد بود. این قرارداد روشن نیست و به صنعت، تجارت و مردم ما اطمینانی درباره آینده روابط تجاری ما با اتحادیه اروپا در ۵ تا ۱۰ سال‌ آینده نمی‌دهد.»

متن این گزارش فهرستی بلند از مشکلات این قرارداد در شکل کنونی آن تهیه کرده است. از جمله این موارد مکانیزم تضمین عدم بازگشت مرزهای سختگیرانه میان ایرلند شمالی، ایرلند است. این موضوع مورد انتقادهای شدید نمایندگان پارلمان قرار گرفته است.

این گزارش می‌گوید: «اجرایی شدن این مکانیزم، منجر به ایجاد مرزهای فوری میان بریتانیا و اتحادیه اروپا در تجارت و خدمات خواهد شد و بریتانیا می‌تواند با خطر شکست اقتصادی روبه‌رو شود که قدرت چانه‌زنی آن را کاهش خواهد داد.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.