ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

فاجعه علوم ‌و تحقیقات را چه کسانی رقم زدند؟

علی معظمی - شماری از دانشجویان دانشگاه آزاد واحد علوم‌ و‌ تحقیقات در سانحه‌ای باورنکردنی کشته و مصدوم شدند. حادثه‌ای باور نکردنی که سوگمندانه باید گفت دور از انتظار نبود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • bijan

    تعداد دانشگاه های ایران برابر کشور چین است ! از این بابت ایران چهارمین کشور در دنیا است و بیشترین رشته های تحصیلی به علوم انسانی تخصیص دارد که هیچ فایده ای برای کشور ندارند . این رشته ها کاسبی شده برای استادان بی سواد که رعیت دولت اند و همین عمله ها هستند که برای خوش آمد دولت دینی به گسترش دانشکده ها و سمینار ها ی پر هزینه و طرح مباحث بیهوده ای چون فلسفه و فرهنگ واقتصادو..... اسلامی استعداد و هوش جوانان را هدر میدهند و هزینه ها و خسارت های سنگینی به کشور وارد می کنند . هزاران دکتر و کارشناس کم سواد محصول این نظام آموزشی نا کار آمد است . این ها به جز بخش دولتی رانتی کجا میتوانند شغلی پیدا کنند ؟ این ساختار دولتی ایده ئولوژیک است که منابع انسانی و ثروت ملی کشور را تباه میکند .