ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نامه سرگشاده خانواده بهنام ابراهیم‌زاده، فعال کارگری و فعال حقوق کودک زندانی

ما خانواده بهنام ابراهیم‌زاده از همگان می‌خواهیم در دفاع از بهنام کنار ما باشند و به محکوم کردن او به زندان و دستگیری‌اش اعتراض کنند. ما از همگان می‌خواهیم کمک کنند که بهنام را آزاد کنیم.

خانواده بهنام ابراهیم‌زاده، ‌فعال کارگری و فعال دفاع از حقوق کودک زندانی نامه سرگشاده‌ای منتشر کرده‌اند.

بهنام ابراهیم‌زاده، فعال کارگری و حقوق کودک زندانی

در این نامه آمده است:

بهنام مدافع حقوق انسان‌هاست! همگان اطلاع دارید که بهنام (اسعد) ابراهیم‌زاده در شب ۲۱ آذر سال جاری دستگیر شده است. بهنام یک فعال کارگری و یک فعال دفاع از حقوق کودک است.

او همیشه مدافع حقوق انسان‌ها بوده و به خاطر دفاع از همین اهداف پیشتر نیز هفت سال را در زندان گذرانده است. بهنام بعد از آزادی هم همین اهداف را ادامه داده و همواره مشغول کمک به همنوعان و کودکان زلزله‌زده کرمانشاه و سرپل ذهاب بوده است.

بهنام در تاریخ ۲۹ آبان در دادگاهی غیابی در کرمانشاه با اتهام «تبلیغ علیه نظام» ۱۸ ماه حکم زندان گرفته است. مصادیق این اتهام انتشار اخبار مربوط به وضعیت نابه‌سامان مردم زلزله‌زده سرپل ذهاب و وضع فجیع کودکان در این منطقه قید شده است.

ما خانواده بهنام ابراهیم‌زاده از همگان می‌خواهیم در دفاع از بهنام کنار ما باشند و به محکوم کردن او به زندان و دستگیری‌اش اعتراض کنند. ما از همگان می‌خواهیم کمک کنند که بهنام را آزاد کنیم.

بهنام مجرم نیست. بهنام مدافع انسانیت است. جای بهنام زندان نیست بهنام باید فورا آزاد شود.

  • در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.