ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رییس پلیس تهران: پلیس در برخورد با بی‌حجابی کوتاه نمی‌آید 

فرمانده انتظامی تهران می‌گوید بی‌حجابی هنجارشکنی است و پلیس هرگز مرعوب شانتاژها، جوسازی‌ها در این حوزه نمی‌شود و در برخورد با اینگونه مسائل کوتاه نمی‌آید.

فرمانده انتظامی تهران می‌گوید بی‌حجابی هنجارشکنی است و پلیس هرگز مرعوب شانتاژها، جوسازی‌ها در این حوزه نمی‌شود و در برخورد با اینگونه مسائل کوتاه نمی‌آید.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کارو

    از پرداخت نشدن حقوق کارگران کوتاه بیایید، از رد نشدن بیمه برای اکثریت 90 درصدی شاغلان کوتاه بیایید. از رانتخواری و فساد و اختلاس و هبه کردن اموال مردم به اسم خصوصی سازی کوتاه بیایید، از تمام قوانین و حقوق مردم کوتاه بیایید، از تمام بندهای قانون اساسی خودتان که بر حقوق مردم در آموزش و بهداشت رایگان تأکید میکند کوتاه بیایید، فقط از همین یک قانون کوتاه نیایید. انتار هم داشته باشید که مردم به شما و قوانین عصر پارینه سنگیتان احترام بگذارند. سقوطتتان نزدیک است، به زودی همین مردم شما را با لگد به زباله دان تاریخ پرتاب خواهد کرد.

  • آرمان

    اول اینکه حجاب اسلامی ساخته و پرداخته آخوندها است. اگر در اسلام چنین چیزی بود حتما در قرآن می آمد. زمان پیغمبر هم دستور برای پوشاندن عورت بود. آن حجاب هم که در قرآن آمد یعنی پرده . گفتند از پشت پرده با زنان پیغمبر حرف بزنید ناگهانی وارد نشوید. دوم شما در این چهل چه موفقیتی بدست آوردید که از این پس کوتاه نیایید؟! سوم ، کار شما برقراری امنیت است، اصل کارتان را رها کردید و به چند تار موی زنها گیر میدهید! از رهبرتان گرفته تا شما ها وظیفه نمی شناسید جز زحمت و مصیبت درست کردن برای مردم و جنایت و غارت. باشید تا نوبت شما هم برسد.