ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حمله مسلحانه به مقر سپاه در نیکشهر: جیش‌العدل مسئولیت حمله را پذیرفت

دادستان نیکشهر با تایید خبر کشته شدن یک نفر در حمله مسلحانه صبح روز شنبه ۱۳ بهمن به یکی از واحدهای سپاه در شهر نیکشهر استان سیستان و بلوچستان، این حمله را تروریستی خواند.

دادستان نیکشهر با تایید خبر کشته شدن یک نفر در حمله مسلحانه صبح روز شنبه ۱۳ بهمن به یکی از واحدهای سپاه در شهر نیکشهر استان سیستان و بلوچستان، این حمله را تروریستی خواند.

عکس از آرشیو

محسن گل‌محمدی درباره جزییات این حمله گفت:

«در این حادثه دو فرد مسلح با عبور از دیوار مجاور اقدام به تیراندازی کرده که در این حادثه یک تن از کارکنان سپاه به نام مرتضی علی احمدی به شهادت رسید.»

در جریان این حمله که گروه جیش‌العدل با صدور بیانیه‌ای در کانال تلگرامی خود مسئولیت آن را پذیرفت، ۵ نفر نیز زخمی شدند که حال دو نفر از آنها وخیم است.

مجروحان این حادثه برای مداوا به بیمارستان محمد رسول‌الله نیکشهر منتقل شده‌اند.

دادستان نیکشهر تاکید کرد تلاش‌ها برای دستگیری عاملان این حادثه ادامه دارد:

«دستگیری عاملان این جنایت در اولویت کاری همه نهادهای امنیتی و انتظامی قرار داشته و با توجه به سرنخ‌های به جا مانده به سرعت دستگیر خواهند شد.»

قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور هم صبح روز شنبه ۱۳ بهمن، در اطلاعیه‌ای از کشته شدن یکی از کارکنان سپاه این منطقه به دنبال حمله مسلحانه به یک ناحیه مقاومت بسیج خبر داده بود.

شهرستان نیکشهر یکی از شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان ایران است.

  • در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.