ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حقوق نظامیان سپاه پاسداران ۵۰۰ هزار تا دو میلیون تومان افزایش یافت

در حالیکه ترمیم دستمزد کارگران به بهانه کمبود منابع مالی در شورای عالی کار مسکوت ماند، فرمانده سپاه پاسداران از افزایش ۵۰۰ هزار تا ۲ میلیون تومانی شاغلان این نهاد نظامی خبر داد.

حقوق کارکنان شاغل در سپاه پاسداران از بهمن امسال تا دو میلیون تومان افزایش می‌یابد. محمد جعفری فرمانده سپاه پاسداران ایران در یک نشست با شاغلان و بازنشستگان این نهاد نظامی افزایش حقوق شاغلان در سپاه پاسداران را تائید کرد.

به گزارش کانال تلگرامی اردوی کار، او گفته که ترمیم دستمزد نیروهای سپاه پاسداران پیش از مصوبه افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت که در لایحه بودجه سال آینده پیش‌بینی شده است، خواهد بود.

به گفته جعفری، «معاونت منابع انسانی سپاه موظف شد نسبت به افزایش حقوق کارکنان شاغل در پایان بهمن ماه اقدام و اعمال نماید».

او میزان افزایش حقوق کارکنان سپاه پاسداران که از بهمن امسال اجرایی خواهد شد را حداقل ۵۰۰ هزار تومان و حداکثر ۲ میلیون تومان اعلام کرد.

فرمانده سپاه پاسداران در باره محل تامین اعتبار افزایش حقوق نیروهای نظامی هیچ توضیحی ارائه نکرده است.

این تصمیم در حالی اجرایی می‌شود که خواسته کارگران برای ترمیم دستمزد در سال‌جاری در شورای عالی کار نادیده گرفته شد و مطالبات بازنشستگان و معلمان برای افزایش دستمزد به دلیل آنچه که «کمبود منابع مالی» عنوان می‌شود، رد شده است.

فرمانده سپاه پاسداران هم در پاسخ به پرسشی در باره میزان افزایش حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح، گفت که این موضوع به سپاه پاسداران ربطی ندارد و بازنشستگان باید از صندوق بازنشستگی نیروهای مسلح پیگیر افزایش حقوق خود باشند.

بازنشستگان نیروهای مسلح ایران در سال‌جاری چندین مرتبه در اعتراض به وضعیت معیشتی و تاخیر در پرداخت دستمزدهایشان مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

دولت در لایحه بودجه سال آینده تنها دو هزار میلیارد تومان اعتبار برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در نظر گرفته است.

از دیگر تصمیمات دولت در لایحه بودجه افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت است. کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با این پیشنهاد موافقت کرده است.

میزان افزایش دستمزد کارگران اما پس از تشکیل جلسات شورای عالی کار تعیین خواهد شد. نخستین جلسه این شورا به دلیل عدم شرکت نمایندگان تشکل‌های کارفرمایی تشکیل نشد.

کارفرمایان با افزایش نقدی دستمزد مخالفت کرده و خواستار تامین هزینه مسکن، بهداشت و آموزش کارگران از سوی دولت هستند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • الیاب

    آقای جعفری که شرت از سر سپاه کنده شد چرافکرمیکنید به حال بازنشستگان سپاه نککچ اردی چچ پس ملت بدانند که اینها همه تا وقتی کارشان گیر باشد کمی هوای نیرو دا ند پس چی شدند بازنشستگان سپاه خدا از سر تقصیرات نگذردچ

  • خلبل

    با سلام و دورود همه کشور ها اولین و بالاترین حقوق ماله نظامی هاس ولی تو سپاه و ارتش برعکسه الان بهترین حقوق تو ارگانهای نظامی ماله نیروی انتظامی و هنگ مرزیه ولی بسیجیان ویژه رو بگم نصف بقیه پول میگیرن تو سوریه هستن عراق میرن میرجاوه میرن شهید میشن تو قندیل عراق هستن یمن میرن و ... اما بیا حقوق و مقایسه کن با نیروی انتظامی و هنگ مرزی نصف اونا میگیرن

  • رضا صفایی

    حقوق افزایشی نداشته مثل بقیه ارگانهامنتظر عید

  • حمید نام

    با سلام افزایش داشتیم دستتان درد نکنه ولی چرا یه پاسدار با دوسال سابقه کار یک میلیون افزایش داره ولی یه بسیجی که به مراتب کارش سخت تر از همه ی افراد تو سپاه هست فقط دویست تومن افزایش داره ایا تبعیض نیست فوق العاده ماموریت عملیاتی پاسدار روزی 120تومن فوق العاده ماموریت عملیاتی بسیجیان ویژه روزی 25تومن ایا انصافه بخدا بسیجیان همش تو مناطق درگیر هستن و مرزی عملیاتی سلامتی رهبر خامنه ای الهم صلی علی محمد و ال محمد

  • آرمین

    البته «کمبود منابع مالی» فقط برای بازنشستگان و معلمان و کارگران وجود دارد ولی برای نیروهایی که در صورت اعتراض مردم قراره که ملت رو سرکوب بکنند که معنا نداره . اما یک امید هست و آن اینکه مقداری شرف و وجدان نزد این نورچشمی ها پیدا بشه که حاضر به ادامه ظلم بیشتر از این در حق سایر مردم نشوند و به ملت بپیوندند.آخر اونها هم از این مردم هستند و باید در کنار این ملت نسل اندر نسل زندگی کنند و چشمشون تو چشم همسایه و همکلاسی و همشهری هاشون باشه که از زور فقر در حال احتضار هستند.

  • sattar beheshti

    کانون نویسندگان ایران با انتشار بیانیه‌ای، ضمن اعتراض به بازداشت سه تن از اعضای خود می‌نویسد که رئیس دادگاه، قاضی مقیسه، با طرح این نکته که "متهمان" خود می‌توانند از خودشان دفاع کنند، حق اعضای کانون نویسندگان برای برخورداری از وکیل را نقض کرد!!. پس از آن قاضی ?! مقیسه قرار تأمین را از کفالت صد میلیون تومانی برای هر یک، به وثیقه‌ یک میلیارد تومانی برای هر کدام از آنان تبدیل کرد. بدین گونه اعضای کانون به دلیل عدم امکان تأمین قرار، بازداشت و به زندان اوین منتقل شدند. رضا خندان (مهابادی) و کیوان باژن اعضای هیئت دبیران و بکتاش آبتین، بازرس کانون نویسندگان ایران، به احکام سنگین متهم شده‌اند. بار نخست، اعضای کانون به "تبلیغ علیه نظام" متهم شدند و بار دوم که پرونده از "دادسرا" به "دادگاه" رفته و بازگردانده شده بود، دو اتهام سنگین‌تر یعنی "اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت ملی" و "تشویق بانوان کشور به فساد و فحشا" به اتهام فوق افزوده شد!!